Ik vond er echt niks aan. Die bruiloft was echt een flop en waarom die musical. Gelukkig had ik er hier al over gelezen en hebben wij dat stuk dus overgeslagen! Het was echt een anticlimax voor mij. Alleen Emily veranderde wel heel leuk, nu had ik pas het idee dat ze genoot van haar leven. Dat stuk ook bij die DAR dat ze die blonde griet gingen interviewen whahahah. Ik vond Rory ook echt niet leuk overkomen, eerst zo braaf en ineens is ze half los geslagen sloeg echt nergens op.
Ik vond het juist leuk om te zien dat Rory's leven anders heeft uitgepakt. Ik had zeker wel verwacht dat ze een goede baan zou hebben, de hele wereld had gezien voor haar werk en een succesvolle journalist zou zijn. Maar zoals meer 30'ers van nu, loopt het leven nu eenmaal anders dan verwacht. Toen ik 18 was had ik ook grote dromen, zat ik ook met mijn neus in d boeken omdat ik een doel voor ogen had, maar dan loopt het anders. Je maakt hier en daar een inschattingsfout, dingen mislukken, je maakt verkeerde beslissingen en voor je het weet ben je 30, heb je een flut baan, woon je weer bij je ouders en heb je geen idee wat je precies wilt...
Hier sluit ik me wel bij aan. Het beeld van Rory was wellicht niet zoals we het hadden verwacht, gezien haar 'goodie two shoes-' reputatie van uit de serie, maar wel realistisch. En ergens weten we hoe succesvol ze uiteindelijk is geworden , want we hebben met zijn allen naar de verfilming van haar boek gekeken .
Vandaag het einde gezien...wat een leuke cliffhanger... Zonder iets te verklappen....ik ben echt benieuwd hoe en wat ( wie?) Ik vond het als vanouds en de chemie gewoon hetzelfde. Ik moest alleen heel even wennen aan Rory...ze was echt veranderd...maar het wende snel. Hoop echt op een vervolg...