Vanaf vrijdag 23 dec weer te zien om 19:05 bij NPO1 Ik ga zeker kijken Wie kijkt er ook? De familie Adema en Baumgaard doen weer mee.. En een nieuwe familie uit Den-Haag (familie Vink)
Oh leuk! Dat was toch het programma waarbij in het vorige seizoen een koppel dacht: vooruit nog 1 kindje. En die kregen er 4 bij? Ik heb er nog steeds nachtmerries van xd
Haha ja, zij wilden graag een derde. Zijn opnieuw de medische molen in gegaan en het werden een derde, vierde, vijfde en zesde .
Ik vind het zo'n leuk programma. Kan niet wachten. Zoveel respect voor al die ouders!!! Echt lieve gezinnen!
Ze zijn overigens niet echt de medische molen ingegaan. Alleen medicatie voor de eisprong-stimulatie heb ik begrepen. Verder zijn op de natuurlijke weg per toeval meerdere gesprongen eitjes bevrucht. Ik ga ook kijken, ik vind het super om te zien.
Toen ik zwanger was van N, heb ik het 1 of 2 keer gezien. Zat toen ook in mijn verlof. Vorig jaar niet gezien, misschien ga ik het dit jaar wel kijken. Ik kan nu met uitzending gemist of het opnemen terug kijken op een moment dat het me uitkomt.
Leuk!! Alleen die baumgards familie vind ik wel uitgekauwd nu. Heb veel liever de fam deijs weer terug
ik ga ook weer kijken! Volg het al vanaf het begin, zo leuk. De deijs familie ga ik niet missen denk ik. De eerste jaren vond ik het erg leuk om ze te volgen, maar vader deijs heeft het te hoog in z'n bol gekregen vind ik.
Leuk dat het weer op tv komt! En ook leuk dat er een nieuw gezin bij komt dit seizoen. Ik vind het altijd inspirerend om te zien hoe mensen dat doen met grote gezinnen