Gilmore Girls (Netflix Revival)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Pappers, 16 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pappers

Pappers Niet meer actief

En de laatste twee!

Bijgevoegde bestanden:

• twit5.jpg
      twit5.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,3 KB
      Weergaven:
      3
    • twit6.jpg
      twit6.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,6 KB
      Weergaven:
      1
  2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Idd, dat zal dan idd een goede zet zijn , dat hij opeens overleden is.
    Wel jammer dat hij er niet meer bij kan zijn.

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wat leuk al die foto's :)

4. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Leuk!! Jammer dat ik geen netflix heb. Ik kijk de serie nu op foxlife. :) Was begonnen met het laatste seizoen ofzo geloof ik tijdens mijn zwangerschap en ben er echt fan van geworden.

5. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Is dat een zender?
    Ik wil deze serie ook zo graag eens kijken!

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    O nee...ik niet. Zo zwaar op de hand die jongen. Niks aan...altijd zo negatief.

Dean is wel een schatje

7. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113

Haha, ik vond Dean juist zo'n saaierd. Jess was scherp en grappig, paste veel beter bij haar (aangenomen dat 'ie de ergste puber-moodswings een beetje kwijt is geraakt inmiddels).

Wat vonden jullie eigenlijk van het laatste seizoen? Ik vond het een fantastische serie, maar dat laatste seizoen vond ik, afgezien van de acteurs, echt niets meer met de rest van de serie te maken. De dialogen waren slecht, de verhaallijnen veel te soapy. Maar voor de revival zijn de Palladino's gewoon weer erbij betrokken toch?

Wie was jullie favoriete karakter? Van mij toch wel Paris! Met Jess daar vrij snel achter.

8. Pappers

Pappers Niet meer actief

Ik vond Dean een beetje simpel, haha. Wel erg leuk in het eerste seizoen, maar op het moment dat ze de tweede keer een relatie krijgen, vind ik ze niet meer bij elkaar passen. Logan vond ik helemaal niet bij haar passen. Volgens mij is Jess wel een beetje volwassen geworden.

Ik wist niet dat het laatste seizoen door iemand anders was geschreven, maar dat verklaart een hoop. Favoriete karakter? Emily heeft met vlagen geweldige humor, dan zie je waar Lorelai het van heeft. Paris is inderdaad ook een verhaal apart, te veel leuke opmerkingen. Mrs. Kim staat ook hoog in mijn lijstje.

Ik vond die twee vriendinnen (laatste seizoen?) totaal niets aan. Passen ook niet bij het karakter van Rory. En op den duur ging ik me ook meer ergeren aan Christopher.

Gilmore Girls: Seasons (TV Mini-Series 2016) - Full Cast & Crew - IMDb

Je kan al precies zien hoevaak ze voorkomen in de nieuwe serie. Dean maar 1 aflevering, haha.

9. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Logan toch 4 keer, terwijl ze uit elkaar waren.. ben heel benieuwd waarom dat is! Vond Jess het leukste, Logan 2e keus en Dean saai. Zou het ook te cliché vinden wanneer Rory zou eindigen met haar eerste vriendje.

10. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Ohhh leuk!!! Ik ben nu met de laatste 3 dvds van t laatste seizoen bezig, al valt het laatste seizoen we tegen!
    Had gehoopt op Jess😍😍😍
    Ik ben benieuwd naar die minifilms

11. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    leuk !! dit ga ik zeker kijken !!

nu nog een vervolg op McLeod's daughters :D :D

12. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik vond Sookie leuk.

Maar wat zijn sommige acteurs oud geworden zeg.

13. Pappers

Pappers Niet meer actief

Tjah, het eerste seizoen is alweer 16 jaar geleden. Ik vond het heel erg meevallen. Vooral de dames Gilmore lijken geen dag ouder, Luke daarentegen :).

Deel Deze Pagina