Eventueel via een laptop echter je kan niet kijken in het buitenland wegens rechten. Wat je dan kunt doen is een VPN installeren zodat je 'in Nederland bent'. Althans, de server staat daar geregistreerd. Zo kon ik toch alles kijken in Duitsland.
Maar kan ik nu in buitenland vpn installeren? Ik zou morgen graag eea willen kijken kosteloos.. Hier wel WiFi
Geldt dat dan ook voor foxsport Daphne? Ik vind het altijd vreselijk dat ik in het buitenland voor voetbal afhankelijk ben van de radio. En ik kan nooit inloggen op mijn foxsport-account dan.
Op uitzendinggemist.nl (NPO) kan ik bepaalde televisieprogramma's zien voor een bepaalde tijd. Alles op RTL-XL kan ik niet bekijken. Je kunt een VPN gebruiken, maar daar moet je (vaak) wel voor betalen.
Een IP scrambler? Ik gebruik dat om filmpjes van bv Amerikaanse sites te kijken waar je anders zo'n melding krijgt dat het niet vanaf mijn locatie te kijken is.
Er zjn wel gratis vpn providers maar voor een paar Euro per maand heb je meer kwaliteit en mogelijkheden. Ik gebruik Hide My Ass.