Hoi allemaal, Na een kleine afwezigheid (ik had Griep, ben nog niet helemaal de oude) hier weer een berichtje van Gina. Ik heb vanochtend de 2e echo gehad en ik ben hartstikke zwanger!! Ik ben nu ongeveer 8 weken, dus het klopt wel weer met mijn telling!! Ook heb ik het hartje zien kloppen, het ging tekeer als een tierelier... Ben hartstikke blij en opgelucht! Morgen gaat mijn man voor zijn werk naar Amerika en het is natuurlijk hartstikke leuk voor hem dat hij zo op reis kan gaan. Liefs, Gina
Gina, wat is dit geweldig nieuws. Geniet van dit moment en nog veel beterschap, hoop dat je snel bent opgeknapt. Liefs Angela.
Ik heb de echo ook gescand, maar op Ć©Ć©n of andere manier is heeft ie een te groot formaat op de computer zodat ik het niet in mijn foto-album kan zetten. Moet ik nog even een oplossing voor zien te vinden. Ik kan jullie wel vertellen dat ons kindje nu 1,3 cm is (wauw!) Gina
hihi.. gefeliciteerd met de eerste echo.. bijzonder hĆØ? Er zijn een hoop programma'tjes te vinden waarmee je foto's kunt verkleinen.. misschien is dat een idee? Anders mag je hem ook wel naar mij sturen per mail, maak ik hem vanavond wat kleiner.. Stuur in dat geval maar even een pb'tje, dan krijg je mn mailadres wel.
Heb je eigenlijk weer een inwendige of uitwendige echo gehad? Ik heb eigenlijk geen zin om morgen weer een inwendige te hebben.
Overmorgen mag ik voor de eerste keer naar de verloskundige! Hartstikke veel zin in. De echo van 8 weken staat nu (dankzij Mirjanne) ook in mijn album. Liefs, Gina
Ik ben gelukkig niet meer ziek. Maar vandaag ga ik geen carnaval vieren. Ik heb ook geen "boerenkledje". Mijn man is even naar de stad met mijn dochter. Mijn zoon en ik zijn lekker thuis. Gina