Ging jouw vag.schimmelinfectie vanzelf over?

Discussie in 'De lounge' gestart door MommyOwl, 16 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Als het zo erg brand en je echt die typische witte afscheiding zag, zou ik niet eens wachten met je medicatie!

2. McDsee

McDsee Niet meer actief

Ik heb het een paar maanden telkens terug gehad tijdens ei sprong. Het ging steeds uit zichzelf 'weg' maar kwam iedere maand heftiger terug. De laatste keer was het het heftigst 2 weken aangekeken kon het echt niet meer volhouden 1ste kuur was niet genoeg 2e kuur heeft geholpen en nu voor maanden weg. Ik zal nooit meer zo lang wachten.

3. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Haha nou het was geen twee weken lijden hoor! :p ik had echt exact hetzelfde verhaal als ts dus zal de details achterwege laten, maar de eerste 2-3 dagen bleef het zo, daarna werd de jeuk minder en afscheiding verminderde. Was nog rood en gevoelig en dat nam af, na twee weken geen last meer van.
    Ook nooit teruggekomen overigens.

4. Khaleesi

Khaleesi Niet meer actief

Van het idee krijg ik al jeuk. Neehoor, ik zou meteen fluconazol gebruiken!

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Moet er niet aan denken om 2 weken met een opgezwollen en jeukende doos rond te moeten lopen.
    Dus zou gewoon de medicijnen nemen, helemaal als je aangeeft dat je het verder nooit hebt!

6. MamavC

MamavC Niet meer actief

Dit! Die middeltjes helpen heel goed en snel dus ik wacht het nooit af. De laatste keer was ik trouwens 39 weken zwanger dus toen moest ik het ook echt oplossen

7. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.194
    16.528
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik heb in het verleden heel vaak vaginale schimmelinfecties gehad en geloof me daar ga je geen 2 weken mee rondlopen(in hoeverre lopen nog mogelijk was)
    Ik heb ook weleens vaginale irritatie gehad maar dat voelt toch echt heel erg anders.
    Ik zou de Fluconazol maar snel innemen.

8. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Je hebt schimmelinfecties en SCHIMMELINFECTIES. Bij de ene is het wat irritatie, roodheid en jeuk die idd vanzelf weer weg kan gaan en dan denk ik toch geen echte infectie is, bij de laatste wist ik niet waar ik het zoeken moest. Dat verschil merk je gauw genoeg.

9. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Haha nou dit ja. Brrr wat een nare jeuk en pijn is dat zeg!

10. koala28

koala28 Niet meer actief

Hier hetzelfde, om gek van te worden.
    Ik zorg dat ik een tablet/capsule en creme op voorraad heb liggen.

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Raap me op. :D

12. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Dit idd!

Maar als je een schimmel hebt is je zuurtegraad naar de maan, een tablet geeft het weer even een oppepper!

Witte afscheiding is juist heeeeel goed! Dit betekend dat je lichaam bezig is met je zuurtegraad, alleen maar positief dus!

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik had het hier in 2013 tijdens de zwangerschap; geen idee waarom, want ik had het daarvoor nog nooit gehad - gelukkig. Ik heb een kuurtje gekregen en daarna nooit meer last van gehad. Hopelijk blijft dat ook zo, want ik kon er ook echt niet 2 weken op wachten ofzo. Ik was bij dag 2 al bij de huisarts. Het nadeel was wel dat we het toen even niet gezellig konden hebben in verband met het kuurtje. Wel jammer, want we hebben het hier bijna dagelijks gezellig. Maar ik denk dat dat aan het type medicatie ligt wat je er voor krijgt van de huisarts.

14. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.518
    229
    63
    Ok niet lachen. Maar mijn huisarts heeft de laatste keer als optie gegeven om een tampon in de yoghurt te dopen en in te brengen. 4 dagen gedaan en geen last meer gehad van de schimmel.
    Normaal gebruik ik canesten gyno. Maar toen t niet weg wilde gaan ben ik naar de huisarts geweest. En ja mijn huisarts is wat van de oude trucjes; )

15. Mahna Mahna

Mahna Mahna Bekend lid

1 okt 2015
    574
    1
    0
    Ik werk voor de overheid
    Omgeving Eindhoven
    Helemaal niet raar. Juist heel slim. Yoghurt is zuur en je krijgt een schimmel als je zuurgraad verstoord is.
    Ik waste mijn vagina uitwendig in die dagen met water en azijn. Bijt wel maar was beter als jeuk.
    Molkosan van dr Vogel werkt ook.
    Maar als ik eerlijk ben doe ik dat wel in combinatie met de geijkte middeltjes die inmiddels bij de drogist verkrijgbaar zijn.

16. Kimkommer

Kimkommer Bekend lid

15 mei 2011
    511
    63
    28
    NULL
    Krijg em bijna altijd cadeau na een ab kuur. Vorig jaar ook, net voor de zomervakantie. Alleen gebeurde er te veel (moeder hersenbloeding, operatie, ic etc) dat ik vergeten ben om de capsules in te brengen. Het is vanzelf weggetrokken. En bij mij was hij nog niet zo heftig gelukkig.

Deel Deze Pagina