Iemand die dé tip heeft?

Discussie in 'De lounge' gestart door Barbsan, 18 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo lieve dames!

Ik ben inmiddels bijna 22 weekjes zwanger van mijn eerste kindje.
    Helemaal leuk en gewenst, niet volledig gepland haha !:p

Mijn vriend en ik zijn wel al 5 jaartjes gelukkig samen, dus dat gaat gelukkig helemaal goed komen. Alle spulletjes staan zelfs al helemaal klaar voor als onze kleine man komt.

Nu alleen nog in het huis van m'n mams, en ik zou zo graag een eigen huisje willen.. Maar dat is met zon korte inschrijf duur bijna niet mogelijk.

Is er nog iemand die dé tip heeft? Ik wil graag een woning in regio utrecht. Dat alles incl niet meer dan 700 per maand mag kosten. En we willen minimaal 1 slaapkamer, maar het liefste natuurlijk 2.. Maar 1 is voor voorlopig ook helemaal prima..

2. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Nee helaas. Geen tips. Wel heel veel succes met de zoektocht naar een huisjeven je zwangerschap!

3. Pompoen

Pompoen Actief lid

25 okt 2015
    446
    121
    43
    Pararius app!

4. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Bedoel je huurhuis? Want met koop heb je geen inschrijving toch?
    Misschien kun je kijken of je urgentie kunt krijgen nu er een kleine op komst is? Ik weet niet of dat mogelijk is hoor, maar dit is het enige wat in me opkomt.
    In sommige steden/dorpen heb je ook niet zo'n lange inschrijfduur nodig. Zeker niet als je wat minder kritisch bent op buurt en huiseigenschappen.

5. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Zou 't even navragen bij de gemeente! Vaak kunnen ze samen met jou en je partner kijken naar de eventuele mogelijkheden :)

Hier eenzelfde soort situatie :p Gelukkig hadden wij al een huis :D

6. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ik wil huren.nu. Dé manier om aan een huurwoning te komen.
    Schrijf je in.. als er iets vrijkomt krijg je een mailtje en bij veel belangstelling kom je op een wachtlijst. Heel simpel.. wij hadden binnen een maand een huurhuis toen ons eigen huis verkocht was. Ons nieuwe huis wordt nog gebouwd. Goede service en snelle reactie op vragen.

Succes!

Deel Deze Pagina