hoi ginny, hier precies het zelfde hoor. lag gister in bed en had een weeig gevoel in mijn buik. gelijk schiet het dan door me heen dat ik ongi ga worden. word er ook langzaam gek van. mag jij maandag al testen? ik heb 5 okt de tp gehad en ik mag pas volgende week zaterdag testen. hoe kan dat nou dan? ik weet ook niet wat ik er van moet denken hoor. de ene keer denk ik...goed teken...andere keer denk ik.....ongie..... wat een ellende he.
Ja ik mag maandag testen, 15 dagen na TP. Tis in elk ZH anders hoor, raar maar waar Dus jij nog langer in spanning Ik weet ook niet wat ik ervan moet denken, ik wacht het maar gewoon af
Spannend hoor! Ik blijf duimen... ik hoop het zo voor je... maar ik kan me voorstellen dat je schrik hebt om te testen... het is dan meteen zo definitief he! Maar we blijven positief en gaan voor een posi test op maandag!
ginny spannend ik hoop het voor jullie. Maar je bent nog steeds niet ongie dus dat is sowieso positief. Succes. gr vruchtje
Nee ben idd nog steeds niet ongi. Gisteravond de laatste Progestan ingebracht dus dat is nu ook klaar. Heb vannacht gedroomd dat de test negatief was Nog 1 dagje wachten....
ginny, nog effe hoor hahahha, morgen is het toch twee weken na de punctie? jij had toch maandag de punctie? zit ik er nou naast?
Ja klopt, morgen is het 2 weken (15 dgn) na de punctie en 12 dgn na de TP. Hopelijk hebben we morgen een feestje hier
Ik kom ook al even snel spieken of er al nieuws is... Ginny, ik duim nog steeds voor je, heel veel succes en hopelijk kom je straks met heel goed nieuws! Liefs Roca
Helaas....de test was negatief Ik zag later wel dat ik eigenlijk de teststaaf te kort in de urine heb laten zitten....moest 15 sec maar ik heb het maar 7 sec gedaan Ik ga straks nog even een gewone test halen, heb vanmorgen de digitale gebruikt. Misschien dat 'ie daardoor negatief was, of misschien maakt mijn lichaam te weinig HCG aan waardoor die negatief was. In elk geval.....voor nu is het KUT
Jemig Ginny, Je gaat me niet vertellen dat ook bij jou de poging niet is gelukt he? Haal een andere test iniedergeval, kruidvat is wat gevoeliger. Ik hoop op een posietief resultaat. Duimen en kaarsen zijn weer aan. Tot straks. X Elvira
Ja ik wilde straks idd een kruidvattest gaan halen. Vanmiddag kan ik naar het ZH bellen, waarschijnlijk zeggen ze dat ik over 3 dagen nog eens moet testen als ik dan nog niet ongi ben. Ik moet wel zeggen dat ik nog niet echt verdrietig ben geweest...had van de week het gevoel dat het niet gelukt was dus misschien komt het daardoor. Ben natuurlijk wel teleurgesteld, maar had het eigenlijk ook wel verwacht. Nog nooit een positieve test gehad, dus waarom nu dan wel. Misschien is dat ook wel een beetje zelfbescherming hoor!
Ooooh Ginny. Wat k*t. Had ook op een posi test gehoopt maar zolang je niet ongi bent kan het nog he! Kan me voorstellen dat je altijd er eerder van uit gaat dat het niets wordt. Dan ben je net een klein beetje minder verdrietig als het dan toch niet blijkt gelukt te zijn. Maar ik blijf duimen dat je de test niet goed had uitgevoerd of dat de test niet gevoelig genoeg was en dat je alsnog posi zult testen!
Ginny, is nou alle hoop vervlogen of kan het nog iets te vroeg zijn?. Dat er b.v. nog meer zwangerschapshormoon in je lichaam moet komen. Oh, ik hoop zo voor je dat het toch positief is. Je bent dus nog niet ongesteldheid geworden. Ga toch nog even hoor, je weet maar nooit waar het goed voor is. Heel veel sterkte Ginny en ik hou je topic in de gaten de komende dagen. Groetjes Erna
Lieve Ginny, Wat balen meid, wat een slecht nieuws.... Maar ik zou in ieder geval zeker nog eens testen, misschien heb je nog te weinig HCG in je lichaam. Met een digitale test is het zwanger of niet zwanger, misschien nog net iets te vroeg voor een digitale test. Tewijl met een gewone test een heel dun streepje al betekend dat je zwanger bent, deze zijn wat gevoeliger. Geen bloed geeft nog steeds moed he! Ik duim voor je! Liefs Roca