Ginny, wat onwijs klote voor jullie! Ik hoop dat je over paar weekjes er weer vol tegen aan kan samen met je man mijn duimpjes draaien! Dikke knuffel XX Nina
Thanx meiden! Net nog ff gebeld naar het ZH....in plaats van Gonal-F moet ik Menopur gaan spuiten. Daar schijnt een stofje in te zitten waardoor de eitjes beter gaan rijpen. We zullen zien De papieren krijg ik thuis gestuurd en alle medicijnen worden besteld en thuis afgeleverd dus dat is ook wel fijn
Wel fijn dat je al weet hoe en wat Blijf voor je duimen dat het deze keer goed gaat En heel misschien gaan we samen onze 2e poging starten. Ik moet woensdag op gesprek voor de nieuwe afspraken
Nee Mobius we gaan niet gelijk op, anders komen onze pendels niet uit Jij zwanger in november van je cryo en ik in december en allebei van een meisje
Eventjes m'n topic weer omhoog halen Hier weinig nieuws....over een kleine 2 weken mag ik weer beginnen met decapeptyl spuiten dus daar leven we nu naartoe. Oja wel een nieuwtje....mijn vriendin is de 1e keer zwanger geraakt via ICSI (slecht zaad) en nu is de kleine 2½ jaar en.....ze is spontaan zwanger! De wonderen zijn de wereld nog niet uit, dat blijkt wel weer!
Ginny, nog even afwachten dus, ik hoop echt dat het volgende ronde gaat lukken meid! Succes ook met wachten tot je weer mag beginnen.
He Ginny, Wonderen zijn zeker de wereld nog niet! Dus blijf dromen he, wonder wonder wonder kom bij mij ofzoiets?! Nog een kleine 2 weken en dan mag je weer! Liefs Schaapje
Thanx meiden De wonderen zijn zeker de wereld nog niet uit en we blijven dromen en hopen! Ik ben ervan overtuigd dat ik zwanger raak...ik weet alleen niet wanneer Soms zou ik willen dat we in die grote glazen bol kunnen kijken maar helaas Voor een heleboel van ons zijn de dromen ondertussen uitgekomen dus voor de meiden die er nu nog middenin zitten....voor ons komt het ook en daar houden we ons aan vast!
Ja, een glazen bol zou handig zijn Ginny..ha..ha dan wisten we zoveel meer. Maar we houden goede moed en je klinkt positief dus het zal vast een keer gaan lukken om zwanger te worden Over 2 weken begint er weer een nieuwe kans voor je en dan ga ik weer hard mee voor je. Groetjes Scat
Ja die glazen bol....errug handig op sommige momenten En dit is voor ons de 3e keer....3x is scheepsrecht dusssss Ik duim voor jou dat 1x genoeg is hoor!
Het gaat je vast lukken deze keer! Houd moed! Ik duim met de rest van de meiden mee dat het goed komt!
Meiden we gaan gewoon heel hard duimen dat er in november en december heel veel meiden naar de walvissenzee gaan! Het liefst alle meiden natuurlijk!
Ik ga duimen dat voor jou het spreekwoord; 3 keer is scheepsrecht, opgaat Ik heb de tekst roze gemaakt om mijn wens voor jou kracht bij te zetten. Het gaat lukken hoor Groetjes Scat