Hoop voor je dat je weer snel een poging mag wagen en dat dat dan een geslaagde poging gaat worden en ook jij nog voor het einde van het jaar zwanger mag zijn! xxx Jootje
Met mij is alles goed! Kan niet wachten tot maandag zodat ik weer kan gaan beginnen! Met jou ook nog steeds alles goed? Nog ff volhouden meid en dan hopelijk heel goed nieuws!
Maandag, bah dat duurt ook nog veel te lang, maar mooi dat je weer zo positief bent! Ja, gaat goed, ik voel alleen niets dus ja, wachten tot dinsdag en dan mag ik testen....
Go Ginny, Go Ginny. Het is bijna maandag. Succes alvast en ik hoop dat het geluk nu eens aan jou kant mag staan.
Thanx meiden! Maar ik ga niet alleen hè....binnen nu en een paar maanden zwemmen we allemaal in de walvissenzee
Maandag weer de start met de eerste spuit. Dat het maar een heel mooi resultaat op gaat leveren Groetjes Scat
Heel veel succes deze ronde. Hoop dat dit jullie ronde gaat worden. Duim alvast voor jullie. liefs vruchtje
He Junkie, Heel veel succes, o nee, je hebt hem al gezet! Hoop dat ie lekker was?! Lekker he dat je weer actief bezig bent, alles beter dan wachten , wachten en nog is wachten! Liefs Schaapje