Duim duim duim.......welke dvd wil jij kijken op het wachtbankje? We maken het ons zo gemakkelijk en zo gezellig mogelijk. Heb al een flesje witte wijn koud liggen! (die zonder alco)
Volgens mij kan je elk moment de uitslag te horen krijgen dus ik ben natuurlijk nog vollop aan het duimen Hou ons op de hoogte!
Vanmiddag om 13.00 uur moeten we in Rotterdam zijn! Ik ben nu gebeld door het ZH in Zwijndrecht maar die krijgen tegenwoordig niet meer door hoeveel eicellen er bevrucht zijn, dus dat horen we vanmiddag. Maar het is er minimaal 1 en die wordt dus ook sowieso terug geplaatst, en misschien zijn er meer bevrucht en dan worden er 2 terug geplaatst! Ben echt zo blij Heb net samen met Ries ff zitten huilen, er viel zo'n last van ons af. Het begin is er weer en we gaan ervoor
Gefeliciteerd meid en heel veel succes vanmiddag! Jammer dat je nu niet alvast weet hoeveel het er zijn, maar 1 is genoeg, en deze keer blijft ie vast lekker bij je zitten!
Wat een goed nieuws! Kan me goed voorstellen dat jullie effe hebben zitten huilen Is ook zo emotioneel he Echt fantastisch nieuws en ik duim me te pletter dat deze helemaal blijft zitten!
Super! Alvast een hele goeie terugplaatsing voor straksjes en we duimen dat je emmytje(s) heel lang bij je blijven zitten!
Oh wat geweldig wijffie, het is nu 13.00 en ik hoop dat er 2 terug geplaatst kunnen worden. Heel veel suc6 en ik denk aan je...
Zo daar ben ik weer! Om 13.00 uur moesten we ons melden en daar kregen we ook pas te horen hoeveel eicellen er bevrucht waren. Het viel me eerlijk gezegd wel een beetje tegen....van de 9 eitjes waren er maar 3 rijp genoeg en daarvan zijn er 2 goed gegaan. Dus er zijn 2 emmy's terug geplaatst en niks om in te vriezen. Maar dat hoeft ook niet....dit gaat 'm worden, ik weet het zeker
He Ginny, Ook ben weer flink aan het duimen hoor, moet wel af en toe even stoppen nu ik met krukken loop , maar als ik zit duim ik me suf Succes deze wachtweken, het wordt vast een heel mooi kerstcadeautje! Dikke knuffel Daffie
2 teruggeplaatst? WAUW! Dat is toch ook veel gezelliger dan alleen.. dus dan kan het bijna niet anders dan dat ze blijven zitten... ! DUIM DUIM DUIM DUIM.... xxxx
Ik reageer een beetje laat op je topic maar hier ben ik dan en ik heb het wel gevolgd op het algemene IVF-topic. Wauw 2 teruggeplaatst, fantastisch Ik heb ook al een paar nieuwe duimen besteld en die zijn net afgeleverd dus ik kan weer op volle snelheid duimen! en dat hou ik de 2 wachtweken vol zodat het wel resultaat moet hebben Groetjes Scat
hey ginny wat een goed nieuws zeg hopelijk blijven ze lekker bij je zitten en test je 24 dec positief! ik ga mega hard voor je duimen [-o< [-o<