Hey meiden, moet ff van me af lullen hoor! Voel me zo k*t vandaag....nou ja sinds vannacht eigenlijk....heb nachtdienst gehad en ging er al niet lekker in en dan voel je je ook nog eens k*t, onzeker, alleen, emotioneel.....da's niet goed voor je! Mijn vriend is gisterenmiddag vertrokken naar Duitsland en komt eind van de middag weer thuis en ik mis hem echt heel erg. Heb hem vanaf vrijdag in totaal 3 uurtjes gezien! Dan ook nog eens de spanning van de poging....tot gisteren was ik nog positief, maar vandaag echt een dipje....ben nu echt bang dat het weer niet gelukt is Alle hormonen die door m'n lijf gieren.....damn wat een drama zeg Nou hopelijk kunnen jullie me een beetje opvrolijken zodat ik vrolijk ben als m'n vriend straks thuis komt!
Oh liever toch! Wat een onzekerheid he.. Ik hoop dat je mannetje je straks een beetje kan troosten en hier duimen wij ons te pletter voor die positest. Het kan nog beide kanten op. Wanneer ga je testen? Succes meis. Groetjes, Elvira
He Ginny, is je mannetje alweer thuis? Ik ken het gevoel hoor, heb hem ook net 5 dagen moeten missen. Hij is net thuis nadat hij vanaf woensdag weg is geweest en heb hem even flink geknuffeld en gekust Waarom ben je bang dat het niet gelukt is, heb je andere krampen of iets dergelijks? Mijn duimen draaien nog steeds hoor en ik zit morgen in spanning met jullie! Ik hoop echt dat je morgenochtend een positieve test in je handen hebt. Een hele dikke knuffel en veel liefs Daffie
De test is helaas negatief Moet wel eerlijk zeggen dat ik nu wel rustiger ben als vanmiddag. Heb de hoop ook nog niet opgegeven, morgenochtend weer testen en als die weer negatief dan maar kijken wanneer de ongi komt. Thanx in elk geval voor het duimen en meeleven....jullie zijn kanjers
Ginny, ik hoop dat je te vroeg getest hebt en dat je morgen een positest hebt. Ik blijf voor je duimen en aan je denken.
Ginny ,hou nog even vol Morgen mag je officieel testen of heb je er zelf al een heel slecht gevoel over na deze test : Ik ga nog even heel erg duimen en wil je heel veel sterkte wensen Groetjes Scat
ow meid ik hoop echt dat je te vroeg getest hebt en dat hij morgen wel positief is! ps las net in ivf topic dat je evt anders overstapt naar tilburg (ben ik ook al die tijd in behandeling) vind het hele fijne artsen! maar hopelijk heb jij ze niet nodig en ben je nu toch zwanger [-o< [-o<
jeetje sterkte meid! ik hoop dat je gewoon te vroeg getest hebt! en anders als je naar tilburg komt dan zou ik zeggen welkom! ik zit er ook....
Lieve Ginny, ook ik hoop dat het nog te vroeg was om te testen....Blijf duimen voor een positieve test morgen. Dikke cyberknuffel Daffie
Thanx meiden! Had het ook al in het IVF-topic gezet maar zal ook ff m'n eigen topic updaten Gisteren weer getest en die was ook negatief. Morgenochtend gooi ik er weer een testje tegenaan en als die ook nega is dan rij ik donderdag ff naar het ZH voor een bloedtest dan heb ik in elk geval duidelijkheid. Voor alsnog geen bloedverlies dus da's positief!
Nou helaas zijn hier zijn de doorgekomen Vrijdag kan ik het ZH bellen en dan maak ik gelijk een afspraak voor een gesprek en hopelijk kan dat zo snel mogelijk. Voor nu....vanavond gaan we lekker uit eten met oom en tante dus even de gedachte verzetten en er een leuke avond van maken! Dat hebben we toch zeker wel verdiend
Hey Wijffie, Ik ben sinds vanaaf lid hiero en zie ik jouw topic staan! Dikke knuf! We zien elkaar morgen
Lieve Ginny, Wat balen zeg. Ik had het jullie zo verschrikkelijk gegund. Ik blijf toch wel moeite houden bij de meiden, bij wie het ook niet blijf zitten. Toch nog hele fijne dagen toegewenst en succes met het verwerken van deze domper. Liefs, Elvira
oh ginny wat erg zeg... had het je nog zo gegund! balen om zo het jaar uit te gaan. hopelijk brengt volgend jaar jullie meer geluk! dikke knuff