Hey meiden! Nou ik heb vandaag dan eindelijk het goede nieuws gekregen.... Ik mag gewoon bij mijn eigen arts in Zwijndrecht blijven voor de alles tot en met de punctie en voor het labgedeelte (bevruchting en TP) ga ik nu naar Tilburg ipv Rotterdam. Ik kan m'n intakegesprek in Tilburg dus gaan afzeggen, want dat is nu niet meer nodig. We moeten ons nog wel laten registreren in Tilburg, maar dat kunnen we wel een keer doen als we die kant op moeten. Ik zit nu te wachten op m'n ongi en zodra die er is moet ik bellen en dan kan ik op CD 21 weer gaan beginnen met spuiten! Het prikfeest kan alweer bijna beginnen
He Ginny, wat fijn dat je eindelijk weet hoe of wat. Ik ga heel hard hopen, dat deze poging gaat lukken voor jullie. Dikke knuf Daffie
Dat is goed nieuws. Dan voel je je vast al weer wat beter! Nu op naar de spuitjes! Alvast heel veel succes! xxx
Dat is goed om te horen Ginny Fijn dat alles nu geregeld is, dan kun je je gaan richten op de komende poging En dan kan het prikken weer beginnen en dan wens ik jouw een hele geslaagde poging toe en ik steun je natuurlijk weer op je topic ! Groetjes Scat
Wat een geweldig nieuws! Ben blij dat alles netjes geregeld is en dat je ook eindelijk weer kan aftellen naar de volgende poging!
Goed nieuws meid! Ben blij dat jullie er uit gekomen zijn. Want een goed gevoel bij het zh is héél belangrijk. Het gaat niet om een pakje boter waar je voor komt.
Hee Ginny, wat een goed nieuws! Alvast heel veel succes! Weet je wanener je ongeveer gaat beginnen met prikken?
Thanx meiden, ben er zelf ook erg blij mee en heb ook weer zin in de volgende poging! Essie Ik wacht nog steeds op m'n ongi die maar niet komt Had het afgelopen dinsdag moeten worden.... Mijn vriend wordt er al zenuwachtig van maar ik niet hoor....zou toch wel gek zijn als het nu spontaan raak is haha
Zou wel leuk zijn Ginny, een spontane zwangerschap....maare ik zou er ook niet op hopen hoor hihi. Ik hoop voor je dat de ongi snel komt.. Liefs Daffie
Haha mooi geformuleerd Zara! Maar ik ben ook wel even benieuwd Ginny hoe het is en of er al rood te bespeuren is. Wanneer is je eerste spuit?
Hihihi leuk woord spelingkje. Maar ik was daar dus ook benieuwd naar. Heel misschien toch een 'tussendoor' wondertje gebeurd?
Nou nog steeds geen druppel bloed te zien hoor....erg irritant Zodra de er zijn moet ik het ZH bellen en dan beslissen we of ik deze cyclus ga beginnen of toch de volgende...nog even afwachten dus
Het is nu net alsof de ermee speelt, de duiveltjes in dit geval Als ze er moeten zijn, zijn ze er niet ...grr Groetjes Scat
En nog steeds niks..... Heb gisteren nog wel even naar het ZH gebeld en als ik volgende week donderdag nog niet ongi ben, moet ik een testje gaan doen. We wachten het maar weer af...
jeetje meid dat duurd ook lang zeg... heel veel succes! hopelijk komen de duivels snel en kun je verder
He, dat zal je natuurlijk altijd hebben he...moeten ze komen, dan komen ze niet Hoop dat je toch snel kan starten...OF dat je gewoon zwanger bent natuurlijk