Sorry, beetje late reactie....maar het etentje was zeker gezellig We hebben heerlijk gegeten, alleen de bediening was slecht. Er liepen maar 2 meiden en er waren zo'n 40 gasten Die 2 moesten dus alles doen....alle tafels en ook zelf de drankjes inschenken enzo. Onze borden (hoofdgerecht) werden ook pas een half uur nadat we klaar waren met eten pas opgeruimd en dat gaat me toch iets te ver. We hebben nog wel de dessertkaart gehad maar het duurde me te lang voordat ze de bestelling kwamen opnemen en dus heb ik m'n tas gepakt en ben naar de bar gelopen om af te rekenen en zijn we weg gegaan. Beetje jammer want we hadden een leuke avond met lekker eten. Maar goed....binnenkort gaan we vast nog een keer uit eten
Weer ff een update van deze kant: Ondertussen alweer ruim 2 weken aan het spuiten en aankomende dinsdag heb ik dan eindelijk de uitgangsecho! Ik ga ervan uit dat het er allemaal goed uitziet en dat ik met de Menopur kan beginnen en dan maar hopen dat er een hoop eitjes gaan groeien
Hey Ginny, alweer 2 weken aan het spuiten en bijna de 1ste echo... Succes meis, ik duim voor een geslaagde poging Dikke knuf Daffie
Go Ginny, Go Ginny, Go Ginny. Hoe gaat het met je meis? Alles goed gelukt met de overstap naar Unive en het nieuwe ziekenhuis. Ik zie dat je alweer bijna 2 weken aan het spuiten bent. Is er alweer een punctie gepland? liefs, Elvira
oh Ginny, ik was wat sneller met typen dan lezen. ik ziet dat je pas aankomende dinsdag de uitgangsecho hebt.
Thanx meiden....we gaan er weer voor! Vier....ja het overstappen van verzekering en ZH is goed gelukt. Heb nu dus poging 4 en 5 erbij en voor de bevruchting en TP gaan we nu dus naar Tilburg ipv Rotterdam. Als we dinsdag de echo hebben gehad dan rijden we gelijk even door naar Tilburg zodat we ons daar kunnen laten registreren en kijken we gelijk waar we daar moeten zijn.
Heb trouwens van de week nog een hele mooie ervaring gehad.... Een hele goeie vriendin van mij is van de week bevallen van haar 4e kindje en ik mocht daar bij zijn! Afgelopen maandagavond braken haar vliezen en zijn mijn vriend en ik gelijk naar haar toe gegaan. Mijn vriend heeft de andere 3 kids mee naar ons huis genomen (ze is alleenstaand) en ik ben met haar in de auto gestapt naar het ZH toe. Na amper 4 uurtjes is hij geboren en ooooo wat een geweldige mooie ervaring was dat zeg! Toen dat koppie eruit kwam ging er zoveel door me heen....blijdschap, verdriet, echt zoveel verschillende gevoelens! Maar het belangrijkste is toch wel dat hij helemaal gezond is en dat ik hem van dichtbij mag zien opgroeien! Wat is een kindje toch een vreselijk mooi wonder hè!
Wat een geweldige ervaring zal dat zijn Ginny... Het blijven elke keer weer wondertjes. Heb ooi stage gelopen in de kraamzorg en toen ook een bevalling meegemaakt...echt heel speciaal! Hopelijk mag je het snel zelf ervaren... Liefs Daffie
Dank je Daffie...ik hoop het ook Vanmorgen de uitgangsecho gehad en alles zag er netjes uit. Dus vanaf vanavond ook de Menopur spuiten en volgende week donderdag 1e FM.
Zo alweer een week aan het broeden....en volgens mij groeien ze goed! Donderdag de 1e FM....ben benieuwd
Spannend Ginny. Ik hoop het ook voor je. Ik ben nu anderhalve week met de Gonal F bezig, en damn wat heb ik last van mijn stokkies. Liefs, Vier
He Ginny, succes alvast bij de eerste FM donderdag Hopelijk ben je al lekker aan het kweken! Liefs Daffie
Ik heb vandaag m'n 1e FM gehad en het zag er allemaal goed uit! Links zo'n 6 follie's en rechts 2 grote en een paar kleintjes. Maandag om 8 uur de punctie
Jippie Ginny. Het gaat hem worden, voor Essie, jou en mij. Wat gaat het snel ineens he. Ik ben zo verbaasd, na 11 dagen spuiten al een punctie. Alvast heel veel succes maandag. Ik ga keihard voor je duimen. Liefs, Vier
He Ginny, alvast heel veel succes maandag. Ben op vakantie dan, maar mijn duimen blijven ook daar doordraaien voor jullie! Liefs Daffie