Lieve Ginny, Wauw... het wordt nu flink spannend meid! Ik duim met je mee dat het raak is ! Liefs, Josien
Fijn te lezen dat het nog zo goed gaat bij jullie! Die wachtweken zijn idd killing! Hopelijk kom je ze goed door en mag je ook eindelijk een mooie posi test hebben! We duimen iig!
Zo en we zijn weer een dagje verder in deze wachtweken. Vanmorgen dacht ik even dat ik ongi ging worden...kreeg echt ff kramp zeg Maar toen ik naar de wc ging was er niks te zien en het is nu ook over. Misschien de innesteling? (hoop ik) We zullen zien....nog 7 nachtjes slapen en dan mag ik testen!
hoi meid het kan van een evt innesteling zijn ik hoop het voor je ga heel hard duimen dat het raak is heel veel succes met wachten...
Ja ik weet het ook niet hoor....heb vandaag nu al een paar keer het ongigevoel gehad....ik hoop echt zó dat het de innesteling is [-o< [-o< [-o< Nou ja...ik zal toch moeten afwachten hihi Ik ga maar eens aan het eten beginnen...doe ik ook nog eens iets nuttigs
Ik hoop voor je dat het inderdaad de innesteling geweest is! Veel succes nog met het wachten, en zoek maar wat fijne dingen om te doen, dan gaat de tijd wat sneller.
Hey Meis, Hoe gaat het vandaag met je? Stond je zomaar bijna op pagina 2, dat moeten we niet hebben, dus gelijk maar een uppie. Liefs, Vier
Nou dan is er aardig wat afgekletst als ik al op pagina 2 stond hahaha Maar hier gaat alles prima...m'n borsten staan op ontploffen zo zeer doen ze En af en toe een krampje en een steekje dus het kan nog alle kanten op maar ik hoop de goeie
Goed zo meis. Weer bijna een dag voor bij. Ik heb nu iets meer last van de boobies dan normaal. Ik heb altijd wel pijntjes maar dat komt omdat ik siliconen heb. Dat misselijke is alleen nieuw voor mij. Ach geef de schuld aan de progestan. We moeten nog even doorbijten. Groetjes, Elvira
Zo en we zijn weer een dagje verder...nu nog maar 5 nachtjes slapen Hier nog steeds hetzelfde...eigenlijk alleen maar zere (.)(.) Gisteravond wel iets raars....ik kreeg ineens steken echt onderin m'n buik. Daar waar je onderbroek nog zit zeg maar...echt helemaal onderin. Vond dit wel raar...volgens mij nog nooit zo erg gehad op die plek. Wel af en toe een steekje maar gisteren duurde het echt een paar minuten. Daar zit toch je baarmoeder, zo laag? Hellup
Hey Lieve Ginny, Ik denk ook aan jou hoor. Het kan me allemaal maar niet snel genoeg gaan. Ben het wachten nu al beu. Heb nu toch sinds een uurtje ofzo een drukkend gevoel op buik, idd ter hoogte van je onderbroek. Laten we hopen dat we allebei positief testen. Dikke kus, Vier P.s. Nog 5 dagen voor jou....
Oh nou ik ben het wachten ook beu hoor....echt die laatste paar dagen pfff Er gaat dan ook van alles door me heen...kan soms wel janken Maar goed...we blijven positief en we slaan ons ook wel door die laatste paar dagen heen. Ik trouwens ook weer een gevoelige buik....ARGGGHH
Hey Ginny, En weer een nachtje voorbij. Beleef je hem allemaal nog een beetje? Ben het zat en jij? Heb last van buik en stuitje. Gevoel zegt nee, maar ja zolang er geen bloed is, toch maar vertrouwen hebben. X Vier
Oooh Ginny, bij jou begint het nu wel heel hard te korten hoor! Ik las dat je steken had onderaan je baarmoeder! Wil je geen valse hoop geven maar... dat had ik ook! Ik had het 's nachts en ben er gewoon wakker van geworden! Hopelijk betekend het iets heel positiefs voor jullie! Die laatste dagen zijn het zwaarst! Hier doen de duimen iig weer overuren en hopen we dat je over enkele daagjes een mooie posi test mag hebben!
Goeiemorgen lieve meiden! Inderdaad weer een dagje dichterbij de waarheid! Gisteren een baaldag maar vandaag alweer een stuk beter! Ben ook nog steeds positief....m'n (.)(.) doen nog steeds zeer en m'n tepels zijn ook nog steeds best gevoelig. Af en toe ongi-gevoel en soms weer die steekjes onderin m'n buik. Heb er in elk geval nog steeds een goed gevoel bij dus hopelijk laat m'n gevoel me niet in de steek. Nog 4 nachtjes....
Spannend meis, klinkt wel allemaal goed maar zoals je zelf ook zegt kan het 2 kanten op. Wil je heel veel succes wensen de laatste slopende dagen!