Goedemorgen Lieve Ginny, Alles nog goed bij je? Ben helemaal niet meer op msn geweest, dus heb je nog niet kunnen spreken. Ik had je wel geaccepteerd, maar geen tijd gehad nog. Hier begin ik nu echt wel last te krijgen van mijn buik. Maar nog steeds geen bloed, en dat is goed. We wachten maar weer. Hoe is het met jou buik? Groetjes, Elvira
Nog maar 3 nachtjes slapen.... Vandaag minder pijnlijke borsten, maar wel nog gevoelige tepels, vooral rechts. Tja ik weet 't niet hoor....probeer in elk geval wel positief te blijven! Inderdaad geen bloed geeft moed, alleen als het bij mij niet raak is, dan word ik waarschijnlijk pas dinsdag ofzo ongi. Maar laat ik niet op de zaken vooruit lopen....ik had gezegd dat dit 'm zou gaan worden, dus daar moet ik dan wel in blijven geloven. Gelukkig is het bijna maandag!
ginny: het word nu ook al spannend zeg ik hoop echt dat het raak is! het is jullie echt gegund heel veel succes met wachten nog en houd die ongi weg he
Nog een paar nachtjes Ginny. Ik duim me hier te pletter voor je. Nog even doorbijten.....wachten sucks! X Vier
We gaan zo naar bed dus deze dag is ook weer voorbij. Als we morgen wakker worden is het voor jou nog maar 1 nachtje slapen en voor mij nog 2 nachtjes slapen. We zouden samen binnenplonzen Vier dus Walvissenzee: Maak ruimte voor ons Enne....wachten sucks idd
En weer een nachtje voorbij....nu nog maar 2 nachtjes slapen! M'n borsten zijn minder pijnlijk maar nog steeds gevoelig. Gisteravond nog een paar keer steken onderin m'n buik gehad. Ik ben er bijna...nog heel even volhouden! Heb trouwens vandaag de brief van 't ZH gekregen dat de rest van de embryo's niet goed genoeg waren om in te vriezen. Maar niet getreurd....want deze poging gaat lukken
Jeetje Ginny...ook voor jou zit het er bijna op! Balen zeg, geen cryo's! Is toch altijd wel fijn om ze "achter de hand" te hebben. Ik hoop dat je gelijk hebt en je ze niet nodig hebt! Elmo
Hey lieve Ginny, Ik heb me ook op de vakantie rotgeduimd voor jullie allemaal! Nog 2 nachtjes meis en dan zul je het weten...ik vindt het zo spannend voor je! Ik ga nog even doorduimen en kaarsjes branden... hele dikke knuffel Daffie
Lieve Ginny, Ik ben me echt rot aan het duimen. Nog maar 2 nachtjes! Deze dag is ook alweer bijna voorbij...oehhh.. spannend man. Ik blijf lekker doorduimen! Houd vol he? xxx
Hey Ginny, sterkte deze laatste dagen en hopelijk kom je volgende week met goed nieuws! groeten Mirjam
He Ginny, Goed om te horen dat je zo positief bent, dat is het begin....... Hier draaiien de duimtjes voor jullie, heel veel sterkte met deze laatste dag/uurtjes...verschrikkelijk vermoeiend! Liefs Schaapje
Hey lieve meiden, Daar zit ik dan in m'n nachtdienst....het is pas 1 uur....moet nog heel de nacht. Lang leve internet en TV hahaha Ook hier in mijn topic wil ik Ap en Vier heel veel sterkte wensen.... ....het is jullie zo gegund..... Hier ondertussen weinig te melden.....pijnlijke (.)(.) zijn gevoelige (.)(.) geworden. Wel nog steeds last van gevoelige tepels en heel af en toe nog steken in m'n onderbuik. Nog 1x overdag slapen (na m'n nachtdienst dus haha) en 1x 's nachts....spannend!
Haha, je kan beter overdag werken Ginny...de nachten gaan vaak zo traag Weet er alles van! Ik hou je in de gaten, en duim me suf! Liefs Daffie
Goeiemiddag meiden, Zo ik kom net m'n bedje uitrollen na m'n nachtdienst dus nu is het echt nog maar 1 nachtje slapen Voel me opzich goed maar m'n lichaam doet echt raar....het ene moment krijg ik steken enzo in m'n borsten en zijn ze echt supergevoelig, en het volgende moment voel ik niks meer. De vorige 2 keren wist ik nu al dat het mislukt was, maar dat heb ik nu niet. Zeg niet volmondig JA, maar ook geen NEE.... Ben in elk geval blij dat m'n wachtdagen er bijna opzitten!
Hey Ginny, ik kwam ook even gauw bij jou kijken. Ik zie dat het nog goed gaat. Ik duim iig volop voor een positieve test voor jou. Veel liefs Hope