Meis, clubs afbeeldingen kun je hier niet laten zien, dan moet je hem even hier in je album zetten.. Maar vanaf hier ook onwijs gefeliciteerd!
Ginny, Ontzettend gefeliciteerd. Geniet van je zwangerschap en op naar de eerste mooie echo. Leuke banner ook! Liefs, Vier
wauw ginny, ik lees stiekem al een tijdje mee en vond het zo spannend of het deze keer zou lukken. echt onwijs gefeliciteerd, en ook al is het misschien nog erg onwerkelijk... ik hoop dat je van iedere dag zult genieten terwijl je buik groeit! veel liefs Jose
WHOOPPEEEEEEE GEFELICITEERD MEID! Lekker van genieten he? Wat een superpasen zeg! Blijkbaar levert pasen niet alleen "eitjes" hihihi. HOERAAAA! xxx
Ik zie dat de grijze wolken en sneeuwbuien plaats hebben gemaakt voor het rose wolkje. Gefeliciteerd! Geniet van deze heerlijke periode. Je bent nu niet meer alleen als je ergens naar toe gaat, maar altijd (minimaal) met z'n tweetjes!
Oh Ginny, wat super.... Ben echt zo blij voor je en wat een goed nieuws voor ons allen. Het kan echt allemaal nog! Van harte gefeliciteerd, natuurlijk ook voor je mannetje, geniet ervan en ik ben echt superblij voor jullie! Lig breed lachend in bed nu! Dikke knuf Daffie