Hoi lieve Ginny, Wat lees ik? Superrrrrrrrrr goed nieuws! Ik ben zo blij voor je! Gefeliciteerd! Geniet er van. dikke x Ester
Oooh Ginny, wat super nieuws! Gefeliciteerd meis en op naar die eerste (mooie) echo! Ben echt super gelukkig voor je! Jullie dag kan niet meer stuk!
heeeey ginny, heb je op de achtergrond gewoon gevolgd hoor tijdens je behandeling... dusssssssssss VAN HARTE GEFELICITEERD MEID! ik hoop je ooit nog es te volgen.....
Lieve Ginny, Eindelijk eindelijk eindelijk weer is goed nieuws! En dan voor jullie, wachten toch eindelijk beloond! Dus bij deze vanharte gefeliciteerd, en echt maar dan ook echt gaan genieten! Yoehoe....ik ben zo blij voor jullie, Liefs Schaapje
Ohhhhhhh heerlijk zeg om nu weer een keertje goed nieuws te lezen. Van harte gefeliciteerd. Staat mooi die banner 3x is scheepsrecht.......... liefs vruchtje
Ik ben hier aan t gillen achter de pc! Jippie jippie jippie jippie wat moet jij een super pasen hebben.... Jee zeg wat gaaf na al die tijd en al die teleurstellingen eindelijk die zo gewenste positieve test! Geniet ervan meis! een hele dikke knuffel leonie
wauwie Ginny! Gefeliciteerd het lange wachten wordt nu gelukkig eindelijk beloond! supers voor jullie...lekker genieten! liefs nina
Thanx meiden voor al jullie lieve berichtjes! Het begint nu een beetje tot me door te dringen...tis echt ongelooflijk raar om opeens na 2½ jaar een positieve zwangerschapstest te hebben. Morgen even bellen naar 't ZH en hopelijk snel de 1e echo. Dikke knuff van een supergelukkige toekomstige MAMA
dat kan ik me heel goed voorstellen. op de een of andere manier raak je gewend aan die negatieve testen he. maar nu genieten! het is allemaal niet voor niets geweest!