* Ginny in de MMM *

Discussie in 'MMM clubs' gestart door MissGin, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Lieve Ginny,

Heel veel sterkte gewenst voor jou en je man morgen...
    Ik heb er geen woorden voor..Ben in gedachten bij je komende tijd!

Hele dikke knuffel Daffie

2. wolly

wolly Niet meer actief

Hey Ginny.

Ik denk aan je vandaag.

Heel veel sterkte straks!

Knuffel wolly

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik denk aan je vandaag.

4. schaapie

schaapie Actief lid

24 feb 2007
    427
    0
    0
    noord - holland
    Ook vandaag denk ik aan jullie, heel veel sterkte!

Liefs Schaapje

5. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoe is het gegaan meis?
    Heb ook onwijs aan je gedacht vandaag.

Liefs,
    Elvira

6. Vietje

Vietje Actief lid

31 dec 2007
    314
    0
    0
    zoek nieuwe leuke baan
    Alkmaar
    Lieve Ginny,

hoest gegaan?

Hele dikke knuf voor jullie!

Liefs,
    Vietje

7. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Nou meiden, na 24 uur in het ZH geweest te zijn, ben ik sinds vanmorgen 10.30 uur eindelijk weer thuis.

Gisterochtend om 9.00 uur waren we er dus al, om 9.30 uur eigenlijk de afspraak en om 10.10 uur was ik aan de beurt. Gelijk weer een echo gemaakt en er was niks veranderd sinds de echo van maandag, dus de dokter ging een bed voor me regelen en zei er wel gelijk bij dat het even kon duren omdat ik ertussen gezet moest worden en eventuele spoedgevallen voorrang hadden op mij.

Om 11.00 uur lag ik op de kamer (gelukkig een 1-persoonskamer) en toen werd er gezegd dat ik sowieso pas ná 15.00 uur aan de beurt zou zijn. Maar er bleven maar spoedgevallen binnenkomen die dus met spoed naar de OK moesten en ik was uiteindelijk om 21.45 uur op de OK. Mijn eigen gyn heeft de ingreep uitgevoerd en om 22.10 uur werd ik alweer wakker op de recovery en ik had ook meteen praatjes...wilde eigenlijk meteen terug naar de afdeling.

Ondertussen waren m'n schoonouders er ook en die hebben samen met Ries gewacht totdat ik terug was. Ik moest die nacht blijven en voor Ries hadden ze ook een bed in de kamer erbij gezet zodat hij niet terug hoefde te rijden naar Zeeland.

Lichamelijk heb ik weinig tot nergens last van, maar emotioneel gezien is het natuurlijk heel zwaar, maar op dit moment gaat het redelijk met me. Ben in elk geval blij dat ik thuis ben....Diesel was natuurlijk ook al sinds gisterochtend alleen en mijn vriendin is zo lief geweest om hem uit te laten.

Ik doe het voorlopig lekker rustig aan en ik blijf volgende week ook nog lekker thuis....even tijd voor mezelf...dat heb ik echt wel even nodig.

Iedereen bedankt voor al jullie lieve woorden, het meeleven met ons in deze moeilijke tijd, dat doet ons echt heel goed.

Jullie zijn kanjers....thanx girls :p

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hele dikke knuffel meid!
    Ik hoop dat je het een plekje kan geven.
    Heel veel liefs,
    Elmo

9. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hey meis,

Je hebt wel een lange "wacht"dag gehad in het ziekenhuis he gisteren. En het is al allemaal zo zwaar!
    Neem de tijd, zoveel je nodig hebt!

Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven...

KNUF

10. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Ginny, wat zal dat een lange dag geweest zijn...

Rust er goed van uit en hopelijk kan je het op een gegeven moment een plaatsje geven!

Dikke knuffel van Daffie

11. wolly

wolly Niet meer actief

Probeer het rustig aan te doen en ik hoop dat het met de tijd een stukje beter met je gaat.

Veel sterkte.

Dikke knuffels wolly

12. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Ik heb vanmorgen naar het ZH gebeld en 3 juni hebben we een evaluatiegesprek en dan kijken we ook meteen wanneer we met een volgende poging kunnen gaan beginnen. Lichamelijk voel ik me goed na de curretage en ook emotioneel gezien gaat het redelijk. Ik moet het toch accepteren, ons kindje leefde niet meer en ik ben sinds woensdagavond dus niet meer zwanger (toch wel een raar idee hoor) maar het gelukzalige gevoel wat ik had dat wil ik zo snel mogelijk weer terug. Ik dacht altijd dat ik niet zo sterk was, maar na alles wat ik heb meegemaakt in de MMM weet ik dat ik eigenlijk best wel sterk ben en daar ben ik ook trots op! Ons kindje komt er, we moeten alleen helaas nog iets meer geduld hebben. Maar ik weet zeker dat ons geduld dubbel en dwars beloont gaat worden!

Ik moet trouwens nog wel even nakijken wat de termijn is die de verzekering hanteert....ik heb de curretage gehad met 12w2d en ik dacht zelf dat je 3 nieuwe pogingen krijgt als je langer als 13w zwanger bent geweest, maar de fertiliteitsassistente zei 12w.

13. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Goeiemorgen meiden.
    Nou ik heb gisteren nog een mailtje gestuurd naar Univé, maar ik heb nog niks gehoord. Wacht het weekend nog af en anders bel ik even volgende week.

Hier gaat het wel redelijk, vanmorgen even een dipje, maar dat hoort erbij. Vanmiddag/vanavond hebben we een verjaardag van m'n zus en zwager, eventjes eruit...heb ik ook wel even behoefte aan, ook om m'n familie te zien. Die hebben zo met ons meegeleeft en zijn nu ook zo verdrietig, dus wel fijn om even bij elkaar te zijn.

Fijn weekend meiden!

14. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

De zorgverzekeringen moet je altijd op de huis blijven zitten he!

Fijne verjaardag, hopelijk doet het je inderdaad goed om even lekker met je familie te zijn!

Liefs Daffie

15. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    hi ginny
    misschien ken je me nog van kids&co

wat vreselijk wat er gebeurd is, heel veel sterkte! ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven.
    knuffel

16. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Mari Ja ik ken je inderdaad nog wel van clubs.
    Bedankt voor je berichtje, lief van je.

Hier vandaag een rustig dagje, heb sinds gisteren toch best last van m'n buik en bloedverlies, dus ik heb al lekker heel de dag een kruik op m'n buik en doe het de rest van de week ook lekker rustig aan.

17. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hey Meis,

Wel fijn dat je toch alweer best snel terecht kan in het ziekenhuis. Ik hoop voor je dat je verzekering weer gewoon 3 pogingen geeft!

Ik vind je erg sterk dat je er zo goed mee omgaat!

Dikke knuf

18. Vietje

Vietje Actief lid

31 dec 2007
    314
    0
    0
    zoek nieuwe leuke baan
    Alkmaar
    Ginny,

hoe gaat t nu? Nog last van je buik?
    Doe idd maar lekker rustig aan!
    FF een dikke knuf voor jou.

Liefs,
    Vietje

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

He meid,
    Ik vind je een kanjer hoor! Zoals je het doet.
    Ik weet niet beter dan dan 12 wk de grens is.
    Ik hoop dat zij daar net zo over denken.
    Liefs en sterkte,
    Elmo

20. schaapie

schaapie Actief lid

24 feb 2007
    427
    0
    0
    noord - holland
    Lieve Ginny,

Denk goed aan jezelf!

Alle respect vanaf hier hoe je het allemaal doet!

Liefs Schaapje ;)

Deel Deze Pagina