Bedankt voor jullie lieve woorden meiden, doet me echt goed! Ik hou me ook vast aan jullie positieve verhalen. Morgen even bellen naar Univé, want daar heb ik nog niks van gehoord. En dan op naar volgende week dinsdag voor het evaluatiegesprek. Kussss voor jullie
Ik heb net gebeld naar m'n verzekering en we krijgen weer 3 nieuwe pogingen In de eerste instantie zei ze dat je 13 weken of langer zwanger moet zijn geweest, en ik heb de curretage gehad met 12w2d, maar zat wel in m'n 13e zwangerschapsweek. Dus zij ging het nog een keer navragen en toen werd dus gezegd dat we gewoon weer 3 pogingen krijgen, maar dat ze wel een verklaring van m'n arts willen hebben. Nou geen probleem natuurlijk, heb gelijk ff gebeld en volgende week met m'n gesprek wordt dat geregeld. Heb wel gezegd dat ik het van hun ook zwart op wit wil hebben, en nu zou ze een email sturen dat het dus weer wordt vergoedt. Ben zo happy....toch even goed nieuws...had ik wel even nodig
ginny: fijn zeg dat je weer 3 pogingen vergoed krijgt hopelijk mogen jullie nog een keer zwanger raken en blijft het dan wel goed gaan
hee ginny, wat goed zeg dat je weer 3 pogingen krijgt! gelukkig een klein beetje goed nieuws na al die tegenslagen. ik hoop ook echt dat de eerstvolgende poging meteen ( voorlopig ) de laaste zal zijn. veel liefs Jose
Ginny, wat een goed nieuws! Kan je inderdaad zeker wel gebruiken! Ik hoop voor je dat je er maar 1 poging van nodig heb! Ga voor je duimen. Dikke knuffel, Vietje
Wat fijn dat jullie 3 nieuwe pogingen hebben Ginny.... Ik hoop dat jullie er maar 1-tje van nodig hebben! Knuf Daffie
Vandaag weer even een dipje....m'n vriendin is vanmorgen bevallen van een dochtertje. Hun zoontje is er via ICSI en deze keer was ze spontaan zwanger. Ik weet niet zo goed hoe ik me nu voel...
Moeilijk hoor, voor je! Al die gevoelens ook, helemaal dubbele... Sterkte! Dikke knuffel voor jou! Liefs, Vietje
Thanx meiden Ja we kunnen er gelukkig zonder problemen over praten. Heb vorige week ook al tegen haar gezegd dat we liever na de kraamweek komen zodat we dan zo min mogelijk andere visite zien, en dat begreep ze en vond ze ook geen probleem. Denk dat we dinsdag even langsrijden, voordat we ons evaluatiegesprek in het ZH hebben. Komt goed....ik ga volgende week gewoon hun mooie meid bewonderen!
Das mooi Ginny, lekker dat je erover kunt praten met haar! Is wel een fijn gevoel denk?1 Dikke knuf, Vietje
Meiden, ik heb besloten om even wat afstand te nemen van het forum. Elke keer als ik die zwangerenlijst zie....ik stond daar ook op en nu niet meer...dat doet pijn Ik hoop dat ik me snel weer beter voel en ook snel goed nieuws kan melden. Knuffel voor jullie allemaal!
Lieve Ginny, Ik begrijp je helemaal. Ik vind het zo rot voor je, zou willen dat ik wat voor je kon doen. Neem de tijd en als je ons nodig hebt weet je ons te vinden, toch? Hele dikke knuffel