Wij hebben vanmiddag het evaluatiegesprek gehad en zoals we al dachten zijn er geen rare dingen gebeurd tijdens de zwangerschap...wij horen helaas bij die paar procent bij wie het mis gaat. Maar er staat een volgende zwangerschap niks in de weg, dus zodra ik ongi ben, mag ik weer gaan spuiten voor de volgende poging! Nu dus maar hopen dat die duivels met een week of 2 / 3 zijn, dan zijn we nog mooi optijd voor de zomersluiting van de poli. Dus er gaat hier weer heel langzaam een zonnetje schijnen voor ons
Ik hoop dat jullie voor de zomerstop nog kunnen beginnen Ginny. Ben blij dat er geen rare dingen gevonden zijn! Dikke knuf Daffie
Goed nieuws zeg, dat het "gewoon" pech was! Ik hoop dat je de duiveltjes op de gewenste tijd ontvangt en gauw weer kan beginnen! Hele dikke knuffel!
Ginny, ik ben heel blij voor jullie dat er geen gekke dingen ontdekt zijn en jullie snel terug ervoor kunnen gaan! Hopelijk komen de ongi snel!
Thanx meiden! Ik heb vanmorgen nog even de assistente aan de telefoon gehad, en het is toch te hopen dat de snel komen, want ze zitten al aardig vol tot aan de vakantie Zodra ik ongi ben moet ik bellen en dan kijken ze of er nog plek voor me is. Dus kom maar op!
ginny: fijn meid dat je gewoon door kunt nu maar hopen dat de duivels idd snel komen. heel veel succes, en als je weer begint dan ga ik ook weer meeduimen voor je
Thanx Caruli Heb trouwens gisteren de email gekregen van Univé, dus ik heb het nu ook zwart op wit staan. Nu alleen nog de brief van m'n arts, maar die krijg ik volgende week en die kan ik dan doorsturen. Nu nog wachten op die
heb jij misschien wat info voor mij over unive? hoe werkt dat met aanmelden enzo? ik hoorde van iemand dat je eerst 1 jaar lid moet zijn en dan pas de ivf's mag gaan gebruiken? want als wij tegen de 3e gaan dan willen we misschien ook wel overstappen, maar eerst eens kijken wat het kost en wat de voorwaarden zijn dus vandaar dat ik het even aan jou vraag omdat ik zie dat jij dus ook naar unive bent overgestapt
Zo ik heb ook eindelijk weer nieuws haha Heb net even de fertipoli gebeld, want ik begin altijd op CD1 en ik heb geen decapeptyl meer. Dus ik krijg nu een receptje opgestuurd en zodra ik ongi ben moet ik ff bellen om dat door te geven en dan kan ik beginnen met de deca spuiten. Ook sta ik gelijk ingepland voor de uitgangsecho, want het zit echt al bomvol, dus nu staat dat in elk geval en dan zien we wel hoe dat uitkomt met m'n ongi. Ik heb er zin in, dus kom maar op met die Ik heb trouwens vandaag ook nog even een zwangerschapstest gedaan en die gaf negatief. Dus als het goed is, dan is het zwangerschapshormoon nu (zo goed als) uit m'n lichaam en hopelijk komt m'n cyclus nu snel op gang.
Hoi Ginny, hoop dat je cyclus snel weer op orde is en dat je vol moed aan de volgende poging kan beginnen! Ik ga weer hard voor je duimen hoor... liefs Daffie
Ginny, je weet natuurlijk niet wanneer je je ongie ongeveer kan verwachten? ik hoop dat er nog een plek voor je is hoor, kunnen we elkaar steunen die maand!
Thanxxx Daffie! Rach...ik hoop toch wel dat m'n ongi er met een week of 2 is. Normaal gesproken wordt je na een miskraam/curretage na 4 tot 6 weken weer ongi. Tis nu bijna 4 weken geleden, dus het zou er aan moeten komen. Heb ook sinds deze week weer last van afscheiding enzo, dus ik denk wel dat het snel komt. Als het er maar uiterlijk begin juli is, dan loopt alles netjes op schema. De uitgangsecho staat nu op 15 juli en je moet toch 2 weken de decapeptyl spuiten.....we zullen zien, tis nog ff afwachten! En verder maken mijn vriend en ik het gewoon saampjes gezellig....you'll never know hihihi
Hey Rach, Nee weinig nieuws vanaf deze kant....zit nog steeds op m'n ongi te wachten. Heb de decapeptyl al in de koelkast liggen dus ik ben er helemaal klaar voor