Hoi Ginny, Ik ben heel benieuwd hoe het met jullie gaat! Niet alleen mbt behandelingen maar zeker ook mbt TUSSEN de oortjes. Knuf!
Nou hier vanmorgen dan eindelijk het eerste beetje roze gespot! Tis nu bijna 6 weken na de curretage dus nog netjes binnen de tijd. Vanmiddag even het ZH bellen en dan mag ik vandaag of morgen beginnen met de decapeptyl....de uitgangsecho staat op 15 juli. Ik heb er zin in
jaaaa oh wat fijn voor jou! ik verwacht ook elk moment weer mijn menstruatie. zullen we elkaars handjes goed vasthouden? ik kan me goed voorstellen dat je er weer in in hebt hoor. dat wachten is ook maar niks he!
De uitgangsecho is een week verzet, want het schijnt beter te zijn om langer decapeptyl te spuiten. Dus nu de 22e om 11.00 uur de uitgangsecho en morgen beginnen met de deca, want de ongi is nog niet helemaal doorgezet. Wordt wel steeds meer, dus ik denk dat het morgen gewoon normaal is.
Nou het is hier nu aan het doorzetten....krijg nu ook buikpijn en bloedverlies wordt steeds meer. Vanavond om 18.00 uur dus weer de 1e decapeptyl erin en dan is deze ronde weer officieel begonnen!
He goed zo! Jullie zijn er weer aan begonnen! Succes alvast meid, we gaan weer heel hard voor je duimen hoor!
Thanx meiden! @Minou...Ja ik spuit altijd 's avonds om 18.00 uur. Toen ik met de behandelingen begon, werkte ik nog fulltime en om 18.00 uur was ik dan zeker thuis. Nu werk ik parttime, maar die tijd heb ik eigenlijk altijd aangehouden.
ik heb ook automatisch dezelfde tijd aangehouden (21:30) het beviel de vorige keer wel, dus heb er niet eens over nagedacht om net nu anders te doen. ik ben zo blij dat je weer lekker gaat beginnen!
Ja ik moet er alleen nu wel erg in houden. Heb al 4 maanden niet meer hoeven spuiten, dus wel weer ff wennen haha Maar over een klein kwartiertje zit de 1e er weer in! Voelt wel vreemd trouwens hoor....als alles goed was gegaan was ik nu al 18 weken geweest. En nu moet ik gewoon weer gaan spuiten voor een nieuwe poging.
Hoi Ginny, Wat een 'goed nieuws' lees ik! Fijn dat je officieel weer begonnen bent. Ik blijf het raar vinden hoor; je had nu idd 18 weken zwanger moeten zijn geweest. Toevallig dacht ik daar nog aan vandaag. Ook vind ik het 'raar' om te lezen dat alles bij jou weer van voor af aan start, als je begrijpt wat ik bedoel. Hoe voel je je er verder onder? Dubbele gevoelens zeker? Heel veel succes, maar we houden uiteraard contact! x Ester
Ja het voelt echt heel vreemd om nu weer helemaal overnieuw te beginnen, terwijl ik al zo'n eind onderweg was. Maar helaas is het niet anders en ik ga weer weer voor 200% voor! Over 2 uurtjes de 2e spuit er weer in!