Ja gaat wel hoor....van de week gehoord dat één van mijn beste vriendinnen zwanger is. Vorig jaar heeft ze een MK gehad met 5wkn en nu dus pas weer zwanger. Tis moeilijk maar ja....life goes on... Ach....ik volg haar gewoon over 2 maandjes Met het spuiten gaat het prima....1e week zit er alweer op...nog 2 te gaan tot de uitgangsecho!
zo dat zal zeker wel even moeilijk geweest zijn zeg. maar hopelijk voor je vriendin natuurlijk dat deze keer alles goed blijft gaan.
Gisteren stonden ze op m'n voicemail van het ZH dus ik vanmiddag terug gebeld. Ik loop voor de echo's en punctie in Zwijndrecht en voor de bevruchting en terugplaatsing liep ik eerst in Rotterdam en de laatste keer ben ik overgestapt naar Tilburg, omdat ik weinig vertrouwen meer had in R'dam. De laatste keer in Tilburg was raak dus Tilburg kon voor ons niet meer stuk! Maar.....Tilburg sluit vanaf maandag voor 4 weken en daarna sluit Zwijndrecht voor 3weken Wat ik nu wilde....vroeg de assistente. Dus ik Ries gebeld en na de voors en tegens te hebben besproken hebben we besloten om voor deze poging toch weer terug te gaan naar Rotterdam. Ik wil en kan gewoon niet nog eens 6 of 8 weken wachten om (overnieuw) te beginnen met een poging. Stel dat we vanaf het begin in Tilburg hadden gelopen....dan weten we ook niet of het gelijk raak was geweest en dat zullen we ook nooit weten. Voor hetzelfde geldt hadden we de laatste poging ook gewoon in R'dam gedaan en was die gelukt en goed blijven gaan....you'll never know. Dus....omdat ik deze poging niet wilde afbreken maken we weer gebruik van het lab van Rotterdam en hopelijk nu met een goed eindresultaat
hey ginny, jeetje zeg word je weer voor een dillemma gezet, maar je moet doen wat je gevoel je ingeeft, en net wat je zegt you'll never kwow. en tenslotte maak ik uit je verhaal op dat je al een week aan het spuiten bent, en dan zou je dus weer moeten stoppen. heb je net al je hoop op deze nieuwe poging gevestigd. ik denk dat ik het zelfde had gedaan. veel succes verder met het spuiten.
tja.. ik snap dat als je bij het ene ziekenhuis zwanegr bent geworden je daar veel vertrouwen in hebt. fijn dat je door kan gaan? welke cd zit je nu ginny?
Ik zit nu op CD 11 en nu 10 dagen aan het spuiten. Ik heb idd vertrouwen in Tilburg, maar Pekske (geloof ik) stapt nu over naar Dusseldorf, al weet ik niet helemaal haar redenen meer. Maar goed...Essie76 is nu zwanger van een tweeling via R'dam dus dat is ook weer positief voor mijn gevoel
Nee ik ben begonnen met decapeptyl op CD2 (normaal CD1 maar toen had het nog niet helemaal doorgezet) dus ik heb pas volgende week de uitgangsecho en dan ga ik pas de menopur bijspuiten.
ja dat dacht ik al zoiets.. want ik weet dat we niet gelijk opliepen. (het is trouwens best rustig in het ivf/icsi topic.. heb je het gemerkt?)
hey ginny idd lastig he die zomerstop van tilburg wij zitten nu ook te wachten totdat hij voorbij is en idd pekske is overgestapt naar dusseldorf maar meid ik duim nog steeds voor je , dat je zwanger mag raken ook al is het in rotterdam
Hey Ginny, vindt het toch vreemd als je al aan een poging begonnen bent, maar goed.... Ik hoop gewoon voor jullie dat dit DE poging wordt en dat je zeer binnenkort zwanger mag zijn! Liefs Daffie
Hey meiden, Gisteren terug gekomen van een weekendje Valkenburg inclusief een dagje shoppen in Maastricht, dus ik kan er weer even tegenaan Daffie Het ZH in Zwijndrecht doet normaal alles met R'dam en die hebben geen zomerstop. Maar omdat ik nu eigenlijk ook weer naar Tilburg wilde loopt alles dus een beetje anders als anders en hadden ze er niet bij stil gestaan dat die dus zomerstop hebben. Nog een weekje en dan de uitgangsecho en dan gaat het voor mijn gevoel echt beginnen haha
Fijn dat je er lekker even uit bent geweest en ik hoop gewoon heel hard dat je zwanger wordt van deze poging Liefs Daffie
Zo weer ff m'n topic omhoog halen hoor Heb nachtdienst en weinig te doen, dus dan maar ZP doorspitten haha Dinsdag (morgen dus) eindelijk de uitgangsecho en dan hopelijk de Menopur bijspuiten. Heb er zin in....eindelijk weer een stapje verder! Als ik m'n lichaam een beetje ken, dan over 2 weken al de punctie...kijk er nu al naar uit haha
Vanmorgen de uitgangsecho gehad.....en het zag er niet erg goed uit Normaal gesproken moeten m'n eileiders leeg zijn het baarmoederslijmvlies mooi dun....er zat links dus een follikel (eitje) en het slijmvlies was nog te dik. Nu moet ik nog een week de decapeptyl doorspuiten (wat ik nu al 3 weken aan het spuiten ben) en dan dinsdag weer terug en dan maar hopen dat het er dan wel goed uitziet, want anders moet deze poging afgeblazen worden en kan ik pas in september weer verder Het zal eens een keer normaal gaan bij ons....echt ongelooflijk dat er elke keer wel weer iets is waardoor een behandeling niet soepel verloopt. Maar goed...we blijven positief en hopelijk is het volgende week wel goed en kan deze poging gewoon doorgaan. 1 voordeel....als het doorgaat kunnen we wel weer gebruik maken van het lab in Tilburg!