Eventjes m'n eigen topic weer omhoog halen Over 2 weekjes verwacht ik de weer, dus dan mag ik ook weer beginnen met spuiten voor onze 1e ICSI. Ik vind het aan de ene kant toch wel lekker dat we even een rustmaandje hebben, even geen hormonen spuiten want ik merk toch wel dat het best invloed heeft op mijn humeur. Ben met de hormonen toch wel een stuk emotioneler als normaal hoor 8) Maar goed....het is voor een goed doel dus dat heb ik er maar al te graag voor over
Ja joh die zijn zo voorbij...we gaan volgend weekend lekker saampjes een nachtje slapen in Sandome in Nijmegen, zo'n lekker sauna en zwembad gebeuren dus daar laten we ons lekker verwennen. En dan is het nog maar 1 weekje en die is ook zó om!
Het weekendje weg was heerlijk! We hebben lekker gezwommen, in de bubbelbaden en sauna gezeten. Een heerlijke massage gehad De volgende ochtend ontbijt op de kamer, weer naar het zwembad, nog een behandeling....echt zalig! Ben helemaal opgeladen om aan onze poging te beginnen Moet morgen ongi worden, dus dan kan de 1e spuit decapeptyl er weer in. Als alles op schema loopt dan moet ik 18 september voor de uitgangsecho en dan mag ik de Gonal-F erbij gaan spuiten! Ik ga zo eerst ff kijken of het me lukt om zo'n ICSI-banner te maken hihi Op naar morgen!
je gaat dus lekker ontspannen beginnen aan de volgende ronde.succes met spuiten,hopelijk levert het jullie deze keer iets moois op
Ja ontspannen zijn we zeker! Kan niet wachten....we hebben een maandje rust gehad omdat de afdeling 3 weken dicht ging ivm vakantie dus ik ben er helemaal klaar voor! De krampen van vanmorgen zijn trouwens weg, ik vermoed dat ik gewoon morgenochtend ongi wordt. De ICSI-banner is trouwens gelukt, hopelijk kan ik 'm er hier morgen opzetten!
Sjonge het is toch niet te geloven Ik moet vandaag ongi worden en normaal word ik het altijd 's morgens, wordt meestal wakker van krampen en dan ben ik het meteen. Nu is het 17.00 uur en nog steeds geen bloed te zien! Zit je erop te wachten....komt het niet!
Vanmorgen voor de zekerheid een test gedaan en die was natuurlijk negatief (had ook niet anders verwacht) Maar meestal als ik een test doe word ik kort daarna ongesteld, dus ik hoop dat dat nu ook het geval is. Ik wacht het vandaag maar weer af....
Ik wacht met je mee meid, zodra mijn duivels arriveren kan ik met de pil starten voor een maandje en ook die van mij komen deze maand natuurlijk te laat....
Ja irritant hè Heb net nog ff naar het ZH gebeld want ik heb ook al de datum voor de uitgangsecho gepland staan. Als ik voor vrijdag nog ongi word kan ik gewoon gaan spuiten en blijft de afspraak voor de echo gewoon staan. Word ik pas na vrijdag ongi dan moet ik ff bellen of we die afspraak moeten gaan verplaatsen. Nou waar blijven jullie? Kom maar op!
hee meiden, wat ongeloofelijk irritant! Al die maanden ongewenst de duivels op bezoek en nu mogen ze zelfs graag komen en dan krijg je dit! Stienke ga je nog testen of niet? liefs Nina
Nee ik ga niet testen hoor, als ik nu zwanger zou zijn zou dat het 8ste wereldwonder zijn dus ik wacht gewoon met al mijn ongeduld op de duivels...
Toen ik vanmorgen ging testen wist ik ook al dat die negatief zou zijn hoor dat zou hier ook wereldwonder nr 8 zijn Achteraf dacht ik "zonde van die test" hahaha Normaal ben ik altijd optijd, soms zelfs een dag te vroeg en het verbaasd me dan ook helemaal niks dat ik nu te laat ben Wel spannend voor een heleboel meiden op het forum, heel veel zijn of gaan in september beginnen met een poging! Hopelijk hebben we allemaal over een paar weken goed nieuws te vertellen
En Ginny, hoe is het vandaag? Al duivels? Ik nog niet, maar ik ga er nog steeds vanuit dat ze nog komen. Ik test al heel lang niet meer want mijn lijf heeft me al zo vaak voor de gek gehouden! Nou da's ook gek, voor vandaag gun ik ons de duivels!
Hey Es, Nee hier ook nog steeds niks hoor...snap er echt niks meer van Zo stom hè...eigenlijk willen we niet meer ongesteld worden, maar nu juist wel zodat we verder kunnen gaan. Ik duim ook voor ons allebei dat het vandaag losbarst!
Nou nog steeds niks te zien hier hoor Tis echt om gek van te worden! Had net wel ff wat steekjes maar dat was ook zo weer over. Wat moet ik hier nou van denken? Ik bedoel...ik ga er nog steeds niet vanuit dat ik zwanger ben. Waarschijnlijk een late eisprong gehad ofzo, dus dan zou ik het volgende week moeten worden. Maar frustrerend is het wel....ik wil zo graag verder met de volgende stap, maar zolang de niet komen sta ik stil...
Balen dat als je juist ongie wilt worden je het dan niet wordt pffff onze lichamen zijn soms raar. Maar ik hoop dat het iets anders moois te betekenen heeft voor je. veel succes. gr vruchtje
Heb ff een dipje meiden....zit net m'n MMM-dagboek terug te lezen en het gevoel van toen komt gewoon weer terug. Waarom doet m'n lichaam nou niet gewoon wat het moet doen? Het enige wat ik wil is een kindje....waarom is dat nou zoveel gevraagd? Ik moet van mezelf altijd sterk zijn en meestal lukt me dat ook wel. Ik mag verdrietig zijn maar er niet in blijven hangen. Het positieve moet het negatieve overheersen....maar soms is het verdomd moeilijk Ik was net m'n MMM-dagboek aan het bijwerken over de mislukte IVF en ik voelde gelijk weer zo verdrietig. Misschien moet ik minder hard voor mezelf zijn en het verdriet meer toe laten....niet stoer doen en zeggen dat alles prima gaat en ik me zo goed voel. Want dat is dus blijkbaar niet zo.... De tranen zitten nu zo hoog....voel me gewoon zo onwijs kut en teleurgesteld in m'n lichaam. En als het straks eenmaal zover is dat ik zwanger ben en daarna m'n kindje in m'n armen heb dan zeg ik waarschijnlijk dat al dat verdriet en die pijn het allemaal waard is geweest. Maar voor het zover is zal ik waarschijnlijk nog heel wat traantjes laten....