Hoi Ginny, Bij mij zijn de follikels nog doorgegroeid na m'n laatste echo. Ik zat me heel erg druk te maken of ze wel groot genoeg waren (17 mm) maar de artsen laten je echt niet voor de punctie gaan als je eitjes niet optimaal zijn Dus ........'zet m op, morgen!' Liefs, Ciara
Thanx meiden! Ciara Ik bedoelde eigenlijk de follie's die gisteren nog klein waren. De grote follie's waren al rond de 20 dus die zijn goed
Follikels kunnen zeker nog doorgroeien. Van heel klein tot groot genoeg durf ik niet te zeggen. Ach, 1 zou genoeg kunnen zijn :-D Heel veel succes morgen! Spannend zeg! Elmo
Heey meis, Heel veel succes morgen met je punctie! Mijn ervaring was goed, ik vond het 100 % meevallen. Ik hoop dat het morgen ook voor jou geldt. Toi toi toi! Liefs Nikkie
lieve Ginny, heel veel succes vandaag. ik ga aan je denken! ik hoop dat je achteraf kan zeggen dat het je meegevallen is. doe maar lekker rustig aan en laat je verwennen liefs rachel
Hoi meiden, hier ben ik weer! Vanmorgen om 9.00 uur heb ik m'n (6e alweer ) punctie gehad. Punctie zelf was goed te doen, alleen toen ze de rechterkant ging doen, raakte ze een slagaderlijk bloedvat (ofzoiets) en begon ik dus hevig te bloeden. Na de punctie heeft ze nog geprobeerd om het bloeden te stoppen maar dat lukte niet, dus ik kreeg een inwendige verdoving en een paar hechtingen waar ik gelukkig weinig van gevoeld heb. Ik mocht kiezen....of daar blijven en Ries alleen naar Rotterdam of samen even een uurtje blijven en kijken of het niet weer opnieuw ging bloeden. We kozen voor het laatste en gelukkig ging alles goed en een uurtje later zaten we in de auto op weg naar Rotterdam. Helaas een beetje tegenvallende score...maar 5 eicellen gevonden Maar goed....zolang ze alle 5 goed zijn om ingespoten te worden en daaruit ontstaan 3 embryo's dan is dat goed. Nu dus afwachten tot maandag....ik word tussen 9 en 10 uur gebeld.
Gelukkig dat ze het bloeden hebben kunnen stoppen Ginny! Ik ga duimen voor mooie emmy's Rust lekker uit nu, xxx Daffie
Een bloedvat geraakt? ohjee, gelukkig hebben ze het kunnen hechten (was het zo'n wond dan?). heb je er nu nog last van? moeten de hechtingen er later weer uitgehaald worden of lossen ze gewoon op? Ik hoop op hele mooi embryo's voor jou. nu lekker op de bank met een deken he liefs rachel
Ja ik bloedde (schrijf je dat zo?) echt heel erg...voelde het tijdens de punctie zo uit me lopen De hechtingen lossen vanzelf op, dus ik hoef daar niet voor terug. Ik lig idd lekker op de bank met m'n laptoppie
pff, ginny, het bloeden zal wel even schrikken geweest zijn voor jullie, gelukkig ben je nu weer lekker thuis. Ik hoop dat je maandag goed nieuws krijgt en dat er mooie embryo's ontstaan zijn. Groetjes Jinky
Hoi Ginny, Zo dat is even schrikken dat bloeden! Voel je nu weer goed? Spannend he, nu weer wachten tot maandag! Liefs Nikkie
Hey Ginny, je hebt de punctie achter de rug. Wat een toestanden met dat bloeden, brrr klink eng. Gelukkig dat nu alles goed is. Doe wel maar extra rustig aan nu. Luister maar naar zuster Hope . Hoeveel follikels had je dan? omdat ze nu maar 5 eicellen hebben gevonden? Laten we idd maar volop duimen dat er minimaal 2 goede emryo`s ontstaan. Liefs Hope
Nou volgens mij is het goed gehecht, want ik heb verder geen bloed meer verloren. Wel nog wat last van m'n buik, maar dat komt gewoon door de punctie. Er waren 9 follie's aangeprikt, helaas dus maar 5 eitjes. Idd...hopelijk minimaal 2 goeie emmy's