* Ginny in de MMM *

Discussie in 'MMM clubs' gestart door MissGin, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    He Ginny,

Jeetje, wat een avontuur heb je achter de rug. FF lekker uitrusten, lief voor t lijfje zijn en je lekker laten verzorgen.

Ik duim voor zeker vier mooie emmy's.
    Heel veel succes maandag!

Liefs,
    Ciara

2. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Meid, dat was even schrikken denk ik! Maar ik hoop gewoon nu voor het beste! Dat er maar mooie embryootjes mogen ontstaan. Ik duim voor jullie...

Liefs,
    Josien

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Getver zeg, wat een tegenslag weer zeg!
    Gelukkig voel je je alweer stukken beter.
    5 is geen vetpot....maar je weet dat het genoeg kan zijn!
    Doe rustig aan, kom echt even goed en rustig bij en dan....
    OP NAAR DE TP!

Heel veel succes meid!

4. Hoi Ginny,

Nou, je hebt weer wat meegemaakt lees ik. Maar, bikkel die jij bent, je hebt je er weer doorheen geslagen ;). Nu hopen dat er 5 mooie emmy's ontstaan, 2 hele goede worden terug geplaatst en je me heeeeeeeeeeel snel zal volgen. Ik gun het jullie zo.

x

5. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Thanx meiden!

Pffff ben zo bang dat niet alle 5 eitjes goed genoeg zijn voor de ICSI :(
    Ben in staat om ff te bellen naar Rotterdam om het te vragen :oops:

6. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Rustig blijven ademen, Ginny. Je kunt jezelf nu het hele weekend op gaan zitten vreten van de zenuwen, maar de 5 eitjes zijn zoals ze zijn. Als ze wel goed zijn dan heb je het hele weekend voor niets in angst gezeten, en als ze niet goed zijn, dan veranderen jouw zenuwen daar toch niets meer aan.

Hehehe, ik weet dat dat van een afstandje heel makkelijk gezegd is. Ik ben zelf ook lang niet altijd zo Zen. Maar het helpt als je rustig blijft ademen. Echt.

Liefs,

Belle.

7. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Ja is ook zo....over het algemeen gaat het wel en denk ik "zo staan de zaken ervoor, het zijn er 5 en ik kan er niet meer van maken" Maar zulke goede resultaten heb ik niet gehad, dus die angst zit er best wel goed in.

1e IVF - 7 eicellen....geen bevruchting
    1e ICSI - 14 eicellen...1 embryo
    2e ICSI - 9 eicellen...2 embryo's
    3e ICSI - 16 eicellen...5 embryo's
    4e ICSI - 5 eicellen... ?

Dus je ziet....geen superresultaten en daarom ben ik bang dat we maandag slecht nieuws krijgen. Ik probeer zeker wel positief te blijven hoor, maar soms is het wel moeilijk....

8. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Lieve Ginny,

Wat fijn dat de punctie goed is verlopen of die bloeding en hechtingen na dan!

]5 eicellen is een prachtige score, maar ik begrijp echt wel dat je een beetje angstig bent door jullie voorgeschiedenis.

Ik ga het weekend en erna keihard voor je duimen. En als je je frustratie kwijt wilt, je weet me te vinden.

X Vier

9. Ginny, ik weet dat elke poging bij iedereen anders is, maar misschien dat je iets aan mijn lijsje ook hebt:
    1e ICSI- 8 eitjes, 4 emmy's
    2e ICSI- 3 eitjes, 1 emmy
    let op, nu komt het: 3e ICSI - 7 eitjes, 7 emmy's!

Een vriendin van mij die nu een hele schattige 2ling heeft, had haar laatste poging maar 3 eitjes, waarvan 2 emmy's zijn ontstaan en nu dus 2 hele mooie jongetjes uit zijn gekomen.
    Dus: houd hoop! Je bent altijd zo positief, probeer dat ook te blijven (al weet ik dat dat zo f*cking moeilijk is). Als ik meer voor je kon doen, had ik het gedaan, maar nu kan ik alleen maar met positieve verhalen komen en heel hard duimen voor je.
    x

Oja, vergeet bijna nog iets: met Menopur heb je minder eitjes, maar het schijnt dat ze kwalitatief wel beter zijn!

10. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Gelukkig hebben ze het goed kunnen naaien! Zal wel schrikken geweest zijn!

Weet je maandag dan hoeveel er bevrucht zijn of eerder al? Hier draaien de duimen!

11. hoe is het vandaag met je ginny?

12. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Ja idd, Ginny hoe is het?
    Voel je je weer goed?

morgen voor jou ook een spannende dag.
    Ik zal aan je denken, wan weet niet zeker of duimen gaat lukken als ik zelf in de stoel lig ;)

Liefs Hope

13. Ook op dit topic wil ik je even heel veel succes wensen morgen. Hoe laat hoor je het?

14. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Ginny, mijn duimen draaien hoor. Ben heel benieuwd wat de score is.
    Succes morgen!

Knuf Daffie

15. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    He Ginny,

Zet m op morgen!
    :) :) :) :) :)(dat zijn de emmies die alvast met je mee duimen)

xxx Ciara

16. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Thanxxx meiden!

Pffff vind het nu toch wel eng worden hoor....ben zo bang dat ze morgen bellen met slecht nieuws :(
    Tuurlijk probeer ik positief te blijven, maar het is gewoon niet altijd even makkelijk.
    Morgen tussen 9 en 10 uur worden we gebeld en als er bevruchting is dan moeten we 's middags naar R'dam voor de terugplaatsing.

Ik hoop echt dat al het duimen van iedereen helpt!

17. ginny, nog een uurtje. ik hoop dat ze gelijk om 9 uur bellen je niet tot 10 uur laten wachten.
    ik denk aan je en ik duim! [​IMG]

18. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Pfff zat om 6.10 uur al beneden :confused:
    Moest plassen en kon niet meer slapen...nog last van m'n buik van de punctie en de hechting.
    En natuurlijk de spanning....hoop zooooo dat ze bellen met goed nieuws [-o< [-o< [-o<

19. nou, Ginny, hier nog 1 in spanning voor jou....laat je het gelijk weten?

20. ze hebben toch wel al gebeld he Ginny!?

wat zeiden ze?

Deel Deze Pagina