Hier nog een nieuwschierige (schrijf je dat zo?)! En, en en en en en? Ik hoop het zo voor jullie! Liefs Nikkie
YESSSSSSS Er zijn net 2 emmy's terug geplaatst.....1 toppertje en 1 bijna-toppertje! Uitgebreid verslag volgt later, moet nu ff snel weg. Kusss
Oooooh goed, goed, goed Ginny! Super nieuws! Nu duimen dat die twee emmy's het naar hun zin hebben in jue buik en daar 8,5 maanden blijven zitten!
Na een lang weekend vol spanning en slecht slapen, was het vandaag dan eindelijk zover...tussen 9 en 10 uur zouden we gebeld worden of er bevruchting is geweest. Om 6.10 uur zat ik al beneden...kon niet meer slapen van de pijn (nog van de punctie en de hechting) en van de zenuwen. Om 8.30 uur kwam Richard ook uit bed en saampjes hebben we de tijd vooruit gekeken, ondertussen een Friends-dvdtje kijkend. Om 9.55 uur hield ik het niet meer uit en belde ik naar Zwijndrecht en kreeg de poli gynaecologie aan de lijn en toen schoot het me te binnen....de fertiliteitspoli is nu 3 weken dicht Dus ik meteen naar Rotterdam gebeld en ja hoor...ze had de uitslag gefaxt naar Zwijndrecht maar daar is dus niemand. Dus toen gaf zij me het verlossende woord....om 11.45 uur was de terugplaatsing en ik moest me 10 minuten van tevoren melden....en ondertussen was het al 10.10 uur Ik ben als een speer onder de douche gesprongen en om 10.30 uur zaten we in de auto.1 nadeel...Ries weet nu ook dat ik best op kan schieten als het moet Eenmaal in Rotterdam aangekomen, precies om 11.45 uur moesten we nog heel even wachten en toen werden we binnengeroepen. Van de 5 eitjes waren er 2 rijp en die zijn ook beide bevrucht en goed gaan delen en dus ook beide teruggeplaatst. De één is 8-cellig en de ander 9-cellig...een toppertje en een bijna-toppertje dus Zou het een tweeling worden?
He Ginny, Heb je de terugplaatsing al gehad? Goed nieuws? Mooie emmies? Veel sterkte en heeeel erg veel succes de komende 2 weken! Liefs, Ciara
Heey Ginny, Goed nieuws twee mooie emmy's aan boord! Nu voor jou de twee spannende ww, vreselijk! Ga vooral veel afleiding zoeken Succes iig! Liefs Nikkie
Hey Ginny, wat geweldig. 2 emmy`s bij je. Ik ben jaloers . Nog even en dan kom ik naast je zitten op de wachtbank en dan over 2 weken, voor mij 2,5 week, positief testen allebei. Liefs Hope
jaaa ginny! ik was er vandaag niet maar heb wel aan je gedacht hoor. ontzettend blij ben ik voor je! en we blijven allemaal voor je duimen hoor!
Yessss wat geweldig dat het goed is gegaan zeg poehh. Ik duim voor je dat de emmy's lekker blijven plakken. Heel veel sterkte met de wacht weken hopelijk vliegen ze voorbij. Liefs wolly.
Oh Ginny, wat ontzettend fijn meissie.....2 emmy's on board! Hou ze lekker warm bij je en doe het rustig aan... Dikke knuf Daffie
He Ginny, Mn vraag had jouw goeie nieuws gekruist. Wat een ontzettend GOED En nou heel lief zijn voor jezelf en de 2 beebs. Masages, fruitsapjes en heel veel liefde van mannetje. Hou ze lekker warm! Liefs, Ciara
Thanx meiden! Het voelt toch wel raar hoor....heb gewoon het gevoel dat ik weer zwanger ben Ik praat nu ook maar tegen mijn toppertjes...dat ze lekker moeten blijven zitten en goed moeten groeien...baadt het niet dan schaadt het niet hahaha Normaal ben ik een slechte onregelmatige eter, maar toen ik zwanger was en ook nu eet ik netjes gewoon 3x per dag. Als het moet en helpt doe je alles voor dat ukkie hihi
Nou Ginny, wie weet ben je wel zwanger wat zou dat super zijn he! gelukkig hoef je nu 'alleen nog maar' te wachten. Wanneer mag je testen? dan kan ik met je mee aftellen