Misschien morgenvroeg dan maar eens testen met verse ochtendurine? Waarschijnlijk mag het nog niet, maar ik kan me voorstellen dat je gek wordt van onzekerheid. Succes meis!
Oh Tuttebol, Ik begrijp het ook wel hoor. Nu even netjes afwachten. Ik duim iniedergeval heel erg hard voor je. Groetjes Vier
ginny wat een spannende dagen voor je zeg. ik denk dat het vrijdag alsnog anders kan zijn, omdat je en te vroeg hebt getest en 3 keer na elkaar bent wezen plassen, en een kop thee op. meid, hou je taai nog eventjes, en ik duim ook mee voor je.
Hoi Ginny, Ik kan me het zooo goed voorstellen, ik ben er ook zo een haha! Spannend nog twee daagjes en dan weet je het echt zeker succes iig en toi toi toi Liefs Nikkie
Ooooh lieve Ginny, ik voel zo wat jij voelt (snap je?) We zijn net terug van en paar dagen lekker luieren op het strand in Roses, Spanje. Toen ik lekker een boekje lag te lezen op het strand vroeg mijn mannetje opeens aan mij: zeg, wanneer moet dat meisje van het forum eigenlijk testen? Lief he, zelfs hij denkt aan jou. pfffff.....nog 2 nachtjes meid. Hou vol! Geer en Goor, hou ook vol!
Hihihi wat lief dat jouw mannetje ook aan mij denkt Pffff gelukkig is het bijna bedtijd en daarna nog maar 1 nachtje slapen! Heb nu wel al heel de dag gevoelige tepels, dus ik denk nog steeds wel dat het raak zou kunnen zijn. Nog heel even geduld
Hey Ginny, nog 1 nachtje maar. Het kaarsje heb ik gister nog voor je aangestoken, dus het moe goed komen. En volgende week vrijdag ben ik de gelukkige, toch? Succes met de laatste 24uur door komen, zal niet meevallen. Liefs en een knuffel Hope
Hey Hope, Wat lief dat je voor mij een kaarsje hebt aangestoken...ik hoop dat het geluk brengt! Ja voor jou nog een weekje....spannend! Ik blijf voor je duimen hoor
Ginny, het einde is nu in zicht. morgen rond deze tijd ben je verlost van het onzekere gevoel! ik denk aan je!
spannend ginny! nog 1 nachtje...en knap dat je niet weer getest hebt... ik verslijt er vanaf 3 dagen ervoor iedere dag 1 geloof ik hahahahhahha erug he
Hey Ginny, Wat spannend nou meid, je bent nog niet ongi, dus ik heb goed hoop voor jullie hoor! Ondertussen duimen mijn duimen overuren Ik hoop morgen heel goed nieuws te mogen lezen hier! xxx Daffie
Wauw Ginny, echt nog geen testje gedaan (in huis) ...? Bikkel! Heel veel succes morgen, ik denk aan jullie. Elmo
Ooooohhh ik ben zo blij dat het er bijna op zit....slopend die wachtweken Testje ligt al een paar dagen in de kast te wachten op mij hahaha Morgenochtend zullen we het weten...wel of niet zwanger?
Ginny ik duim dat je morgen een mooie positieve test in handen hebt en dat je deze rot periode nu eindelijk na zoveel tijd achter je kunt laten. ik hoop niet dat je het erg vind dat ik af en toe in je topic mee lees. veel liefs Jose