Lieve Ginny, woorden zeggen nu niet genoeg....maar wil je toch heel veel sterkte wensen met dit bericht. Het is gewoon kl#te! Dikke knuf Daffie
Hoi Ginny, Je kent me nog niet, maar ik heb je verhaal afgelopen weken gevolgd op dit forum. Ik wil je heel veel sterkte toewensen met het verwerken van deze poging. Je zal je nu wel erg verdrietig voelen en ook teleurgesteld dat het mislukt is. Je had er zo'n goed gevoel over! Ik had zo voor jullie gehoopt dat het nu raak zou zijn. Heel veel succes! Floor
Hey Ginny, Wat een klote nieuws zeg. Ik had verwacht positief nieuws bij jou te lezen. Heel veel sterkte.. Ben je inmiddels al ongi of zou er ook nog een wondertje kunnen gebeuren. Liefs Minou
jeetje Ginny....ik had echt het gevoel dat het gelukt was.... ik heb er minder verstand van maar betekent zo,n negatieve test definitief het einde? wat nu als er mensen tussen zitten die gewoon pas laat een positest hebben? ik vind het heel erg voor jullie..... veel liefs Jose
Hi Ginny, we kennen elkaar nog niet, maar ik ben net begonnen met IVF en volgde de laatste tijd ook af en toe jou. Ontzettend veel sterkte.
Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Hier is het echt einde verhaal...gisteren eind van de middag kwamen de opzetten. We hebben besloten om even 2 maandjes rust in te lassen...ik trek het niet meer en zit er echt even doorheen