Dikke knuff meid... ik denk dat we allemaal wel dat gevoel van teleurstelling hebben in ons lijf. Het is niet niks wat je moet doormaken en af en toe een dipje is niet meer dan normaal. Je weet dat je hier kan komen uithuilen als het je weer eens hoog zit. Mss moet je jezelf wel de kans laten om elke teleurstelling te verwerken en daar hoort verdriet ook bij... als je dat gevoel gewoon verdringt kan dat volgens mij niet goed zijn... al gaat iedereen daar op zijn eigen manier mee om!
Thanx meiden...erover schrijven helpt al een hoop! Ben trouwens gisteravond ongi geworden dus vanavond gaat de 1e spuit er weer in! Ik kan nu verder met de volgende stap en dat is al een hele opluchting!
Zo, dat is dan toch wel weer positief nieuws... iig weten jullie nu waarom het tot nu toe nooit gelukt is en wie weet wordt dit nu wel jullie ronde! We zullen duimen. Succes!
Ja dat is waar, we weten waarom het tot nu toe niet is gelukt. Lang leve de techniek! Gisteren de 1e spuit gezet dus deze ronde is nu officieel begonnen! We gaan ervoor
Hey Ginny, Alles goed met je? Dippen mag hoor! Daar zijn wij hier ook voor. Is alles goed gelukt met spuiten? Groetjes Elvira
Hey Elvira, Gelukkig duren mijn dipjes nooit lang, maar vervelend zijn ze wel. Ben wel blij dat ik hier (en nog op een ander forum) m'n ei kwijt kan Wat betreft het spuiten....ik ben ondertussen al een echte junk....dit is m'n 4e poging met hormonen dus als ik het nu nog niet zou kunnen hahaha
Ginny, of moet ik nu schrijven Ha Junkie, nee dat is niet lief. Fijn dat je dip weer voorbij is. We zijn er voor je hoor! En heel veel succes met je spuiten...
Heb vanmorgen ff gebeld met het ZH of de datum van de uitgangsecho kon blijven staan omdat ik 6 dagen later ongi ben geworden. Maar dat was geen probleem, kon blijven staan dus volgende week dinsdag de echo! Hopelijk is dan alles goed en kan ik de Gonal-F bij gaan spuiten!
Hoi Giny, Ik ga jou ook volgen hoor! Enne, als je zin hebt om een bakkie te doen, je weet het he.... Succes met alles meid. x Ester
Thanx meiden! @Essie....ik ga aankomende dinsdag met de auto van mijn vriend en dan moet ik meteen weer terug naar huis na de echo. Maar als het goed is heb ik die week daarna mijn eigen auto dus misschien dat ik dan wel ff bij je langskom maar daar PB'en we nog wel over
Ginny, Hoe gaat het met je? Wat fijn dat je toch nog lang kan komen voor de echo. Ik denk aan je hoor X Vier
Hoi Ginny, Hoe gaat het nu bij jou? Ik heb de 4e deca spuit en de 1e puregon er al weer in zitten Nog geen bijwerkingen en klachten gelukkig. Voel jij iets van het spuiten? We hebben op dezelfde dag onze echo dus dat wordt spannend
Hey Ginny, Nog even en dan is het alweer de 18de. In welk ziekenhuis loop je eigenlijk? Ik zag al dat je Ester ook kent, dus ik denk dat je in het EMC loopt of niet? Wie weet zien we elkaar dan de 18de. Liefs, Vier
Hier gaat het spuiten goed, ik heb alleen elke dag last van hoofdpijn door de decapeptyl Maar verder voel ik me goed dus ik mag niet klagen. De arts zei dat als ik straks de Gonal-F bij ga spuiten dat het dan over gaat (ik had het met de IVF ook namelijk) dus nog een paar dagen doorbijten
Ja gelukkig nog een paar dagen, dan zit er als het goed is weer een beetje schot in de zaak! Ik loop voor de FM's en de punctie in het ziekenhuis is Zwijndrecht en de bevruchting en TP is idd in het EMC.
Hey Gin, Ik dacht al dat je ook in het EMC kwam voor de bevruchting en tp. Dan moet je woensdag dus naar Zwijndrecht? Helaas dan zie ik je niet. Gaat het allemaal oke met je? Lekker weekend gehad? X Vier