oja, ik ook te laat, sorry sorry sorry. Alsnog gefeliciteerd en welkom bij de 30+ GROEP. Had je een leuke dag gehad? Liefs Hope
Thanx voor de felicitatie's meiden! We hebben er een rustig dagje van gemaakt, lekker saampjes! Hier nog steeds geen enkel teken dat m'n ongi eraan komt Ik wacht het maar gewoon af....
He he....vandaag dan eindelijk ongesteld geworden! Maandag even het ZH bellen en dan over 3 weken starten met de Decapeptyl. We gaan weer beginnen dus we kunnen gaan aftellen
Gefeliciteerd Ginny, das weer een stap verder! Mijn duimen gaan alvast weer draaien en ik heb al tegen het meisje in mijn buik gezegd dat ze ook moet duimen! Dikke knuf Daffie
owh wat fijn voor je ginny, nu kunnen jullie dus bijna weer echt gaan beginnen. komen dus voor jou ook weer spannende tijden aan. fijn weekend!
Nou, die duiveltjes hebben een beste omweg gemaakt! Maar ze zijn er nu en nu kan de poging beginnen en staan mijn duimen vast startklaar voor een flinke duimsessie. Ik wil vast even een heel mooi positief einde visualiseren en daarvoor geef ik je Gr Flam
wat fijn dat jullie kunnen beginnen. heel veel suc-6! ik ga voor je duimen dat het allemaal goed verloopt
Hey, Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. Fijn dat je ongi er ook is. We gaan ongeveer gelijk op . Ik start 8 okt met decapeptyl.... Wanneer heb jij je eerste echo? Liefs Minou
Nou het ZH is gebeld en 18 oktober begin ik met Decapeptyl (cd21) Een week later zou ik dan ongi moeten worden en de uitgangsecho staat op 4 november. We kunnen gaan aftellen
Lieverd wat goed. Eindelijk weer een datum om naar toe te leven. En hopelijk een heel mooi kerstcadeau dit jaar. Liefs Hope