Hope Ja wij duiken binnenkort samen Vandaag is het trouwens precies 3 jaar geleden dat we besloten te stoppen met de pil. 8 oktober 2005: Al 3 jaar lang elke maand hopen dat het raak is...een laparoscopie (kijkoperatie) gehad...3x IUI...1x IVF waarbij we geen bevruchting hadden en bleek dat mijn eicellen stug zijn waardoor het zaad er niet doorheen kan komen...toen volgde de ICSI-behandelingen en bij nummer 3 was het raak; ik was ZWANGER! Helaas van korte duur....tijdens de 12-wekenecho bleek dat het hartje met 9 weken gestopt was....ons zo gewenste kindje leefde niet meer Een curretage volgde en we waren weer terug bij af... 8 oktober 2008: Nu zijn we 3 jaar verder en gaan we volgende week starten met onze 5e ICSI-poging. We hebben een hoop meegemaakt in die 3 jaar...veel tegenslagen en teleurstellingen maar gelukkig ook een paar goeie en mooie dingen! Ookal is mijn zwangerschap niet goed gegaan...ik had het voor geen goud willen missen! Het heeft mijn gevoel om moeder te willen worden, alleen maar versterkt en we zullen er alles aan doen om onze droom te laten uitkomen! Ik hoop dat ik volgend jaar op 8 oktober met onze baby in m'n armen zit...
Ja ons geduld wordt inderdaad behoorlijk op de proef gesteld... Maar we hebben nog steeds hoop...ons geduld wordt zeker weten beloond
Ik moet je eerlijk bekennen ik ben bang om te duiken ,maar samen met jou, en alles over voor deze enorme wens durf ik het wel aan. Je kunt langzaam gaan aftellen he lieverd. Ik denk aan je. Liefs Hope
He Ginny, wat leuk dat ik jouw hier vind, dat je hier schrijf ik hoop dat het snel voor jullie helemaal goed gaat komen en dat je snel positief nieuws mag brengen. Je bent al weer een poosje bezig zeg ben helemaal niet meer op de hoogte ben je ook niet meer op clubs tegen gekomen. Ik duim hard voor jouw en ries. Groetjes Mv 3 wonders (Sonja) van clubs mama van Ryan en Senna
uh, zijn dat diezelfde die ik altijd al om heb? Want die werken niet hoor als ik het water in ga hahaha
Joehoeeee vandaag starten we met onze 5e ICSI-poging Vanavond om 18.00 uur gaat de 1e spuit erin en ik kan niet wachten...en het is nu pas 9 uur hahaha
Gewelidig Ginny! Je gaat er weer voor he? Deze keer gaat het helemaal goed komen, dat MOET. Wij springen die walvissenzee in, en gaan 9 maande lekker zwangeren Nou lieverd, succes met je eerste prik weer. Liefs Hope PS: heb je een PB gestuurd.
Het is bijna tijd voor de 1e spuit en ik hoop op een fantastisch einde van deze poging. Ik ga je weer volgen op je topic en natuurlijk keihard voor je duimen Gr Flam
Jaaa, Ginny is weer begonnen vandaag! Mijn duimen draaien weer hoor Ginny....en het kaarsje gaat ook weer voor je aan! Dikke knuffel Daffie