hey ginny, ik lees dat je weer begonnen bent meid. toch wel weer spannend denk ik he'. ik hoop dat het jullie laatste keer zal zijn. heel veel succes!
Hey Ginny, Ik wil je heel veel succes toewensen met deze poging! Deze keer zal het vast lukken, ik zal voor je duimen! Liefs Floor
Thanx meiden! Vandaag alweer de 3e dag....tis wel weer ff wennen hoor! Gisteren moest ik werken dus had de spuit meegenomen...om 17.30 uur dacht ik nog "oh over een half uurtje spuiten" Maarja...druk druk druk....en om 19.00 uur kwam ik erachter dat ik nog niet gespoten had Moet er dus echt weer ff inkomen hahaha Fijne zondag!
Ginny Ook ik wil je weer even heel veel sucses wensen voor deze poging. En laten we hopen dat je geen andere poging meer nodig hebt. Liefs Kareltje
Vandaag alweer de 4e dag. Ik heb dat ook een keer gehad bij mijn 3e poging Ik zat al hoog en breed Goede Tijden te kijken. Zegt mijn man: Had jij niet een spuit moeten zetten? Ik heb je het niet zien doen Oeps! Over een weekje is het alweer routine. Mijn duimen draaien weer! Gr Flam
Hey Ginny, Hoe gaat het meis? Ik ben nu 8 dagen bezig met de Decapeptyl en krijg a.s. maandag de "startecho". Spannend.... Ik merk zelf van de Decapeptyl dat ik wat vermoeider ben en af en toe een opvlieger heb en soms wat hoofdpijn. Maar goed dat hoort erbij en dat hebben we er zeker voor over! Succes! Gr. Sabrien
Goeiemorgen! Hier weinig te melden...spuiten gaat prima en tot nu toe geen last van bijwerkingen van de Decapeptyl Wel zit ik de dagen af te tellen naar 4 november, want dan heb ik de uitgangsecho! Vandaag een dagje vrij...straks ff naar de stad en daarna naar m'n vriendin...even een bakkie doen! Fijne dag!
Mooi zo! En ik kan me heel goed voorstellen dat je aan het aftellen bent. Ik wens je alvast een prettig weekend. Gr Flam
Goeiemorgen! Vandaag al erg vroeg wakker...om half 7 Ik draaide me lekker om en voelde iets tussen m'n benen...snel naar de wc en ja hoor....ongesteld (en dat om half 7) Maar goed...een paar daagjes te laat maar wel ruim optijd voor de uitgangsecho van volgende week. Hopelijk is dit m'n laatste menstruatie voor een hele lange tijd
niet fijn idd zo 's morgens vroeg maar wel fijn dat het optijd is voor de echo ik duim voor je mee dat dit de laatste keer is!
Ik hoop en duim mee hoor Ginny....we willen weer nieuwe mensen erbij in de walviszee! Wanneer heb je de uitgangsecho ook alweer? Dikke knuf Daffie
hoi ginny, ik kwam even kijken hoe het met je gaat, al weer helemaal klaar voor de uitgangs echo lees ik. spannend hoor!