Hoe meer hoe beter Maar niet te veel he? das ook niet goed. Zullen we een dealtje maken? doe je het voor 10 eitjes? Liefs Hope
Laat het een poging worden met een hele mooie afloop. Daar duim ik hard voor! Gr Flam en een prettig weekend
Hey Ginny, Succes met de 1ste FM morgen! Ik ga duimen dat er genoeg aan het groeien zijn... xxx Daffie
hey ginny alvast heel veel succes voor morgen meid hopelijk zijn er al een paar mooie eiblaasjes aan het groeien
Ik ben vanmorgen naar het ZH geweest voor de follikelmeting. Alles zag er goed uit...aan de rechterkant zitten er 2 en aan de linkerkant een stuk of 11 Nog een paar dagen doorspuiten, want ze zijn nog niet groot genoeg....nu zo'n 14/15 mm. Maar de punctie konden we al afspreken...maandagochtend om 8.30 uur!
ooh wat goed ginny, nog ff lekker doorbroeden dan he', hihihi. en maandag de punctie, wat fijn dat dat al vast staat. fijn he'zulke goede berichten vanuit het ziekenhuis. wens je alvast heel veel succes voor de punctie. dikke knuffel
Ginny, wat goed om te horen dat de punctie gewoon al gepland staat voor maandag! En 13 follikels is toch een prachtig mooie score hoor! Ga weer hard voor je duimen komende dagen/weken/maanden! Liefs Daffie
Thanx meiden! Ja tis zeker een mooie score! Daar moeten toch wel een paar mooie emmy's uit voortkomen