Woensdag moet ik werken, maar dinsdag zit ik inderdaad in Zwijndrecht (ja sorry erg flauw hihi) Verder alles goed, heb een druk maar lekker weekend gehad!
Hier ben ik! Uitgangsecho was goed, ondanks dat ik nog maar 9 dagen de decapeptyl heb gespoten. Maar vanaf vanavond mag ook de Gonal-F erbij en ik moet volgende week woensdag voor de 1e FM. Met een beetje geluk op z'n vroegst volgende week vrijdag de punctie. Maar laat ik nog maar niet op de zaken vooruit lopen Voor nu op naar een heleboel mooie follie's
Toch ook goed nieuws voor jou dan Toppie Op naar volgende week woensdag! Enne...ik heb ook al uitgerekend (nog voor we gestart waren)wanneer ik eventueel zou weten of we een wondertje krijgen of niet. Loop ik ook een beetje vooruit op de zaken? :-$
Meiden ik wil jullie ff een fijn weekend wensen! Morgen big pary hier...ben morgen jarig....29 jaar alweer Fijn weekend!
Thanx meiden! Was supergezellig...wel druk...er liepen 40 tot 50 man door m'n huis en tuin heen te dwarrelen maar heel gezellig! Mijn vader had z'n muziek- instrumenten bij zich, dus mijn vader, broer, zusje, neefje en ikzelf hebben gezongen...was helemaal top!
Thanx Roca Ik moet morgen voor de 1e FM dus ik ben benieuwd hoeveel follikels er zitten en hoe groot ze zijn. Dus ik kom morgen ff verslag uitbrengen. Voor nu...nog ff bedje opmaken en dan kruip ik lekker tussen de lakens met m'n mannetje
Hier ben ik! Alles zag er goed uit, ze zag zo'n 8 of 9 follie's zitten, alleen zijn ze nog niet allemaal groot genoeg. Maar de punctie konden we gelukkig wel al plannen....aankomende maandag om 9.00 uur! En als in het lab deze keer alles goed gaat dan volgende week donderdag de terugplaatsing van 1 emmy! Vandaag, morgen en vrijdag nog de decapeptyl en Gonal-F spuiten en dan zaterdag om 22.00 uur de pregnyl erin. Eindelijk weer een stapje verder!