* Ginny in de MMM *

Discussie in 'MMM clubs' gestart door MissGin, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    lieve Ginny.

goed gedaan meid.....laat je dat schuldgevoel niet aanpraten... ze mag van haar probleem niet jouw probleem maken.

het gaat nu alleen ff om jou ,je mannetje en jullie 12 mooie eicellen.... dat is het enige wat echt belangrijk is ......

gr Jose

2. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Ze moet eens gaan praten met iemand die
    haar wat kan vertellen over begrip!
    Mijn baas heeft niet eens over die ziekenhuisuren gepraat,
    ze heeft al meteen gezegd dat dit niet van mijn vrije uren
    afging omdat het ziekhuistijd was. Dit was nog niet alles.
    Toen ik de terugplaatsing had gehad mocht ik gewoon 2
    weken thuisblijven. Ook niet van mijn vrije uren af.
    Dat soort werkgevers moesten er meer zijn.
    Ginny, ik vind het ongekend kinderachtig van haar om
    zo over jouw notabene zelf opgenomen tijd te lopen zeuren.
    Volgens mij staat ze niet eens in haar recht om jouw die tijd
    te laten inhalen. Ik wou dat ik haar persoonlijk kon vertellen
    hoe het bij mij is gegaan maar dat zal de situatie wel niet ten
    goede komen.gr....rrr :evil: :evil:

Gr Flam ;) ;)

3. Goblingglow

Goblingglow Actief lid

8 sep 2008
    369
    0
    0
    Achterhoek
    Ginny for president !

Geweldig gedaan, je verwoord het netjes en ik vind het knap van je dat je het hebt gemaild.

Heel veel sterkte ermee.
    enneh ik hoop dat je mooie embryo's hebt !

Veel liefs en ee dikke knuf

Gobje

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

You go girl!

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    :(
    Hier kan ik met m'n verstand niet bij.
    Jou een beetje een schuldgevoel aanpraten, alsof het leuk is om continu in dat zh voor kijkdoos te moeten spelen, nog maar te zwijgen over wat die hormonen met je doen...
    Geef haar adres maar even, dan zal ik haar die 'open Zenuw' geven, heb het boek hier liggen..grrr.

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Grrr! Sommige mensen zou je toch. Ik vind je mail heel goed. Inderdaad You go girl! Je blijft netjes en maakt toch je punt. Denken die mensen dat wij het leuk vinden om ziekenhus in ziekenhuis uit te gaan.

Sterkte ermee meid!

7. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Nou naar aanleiding van mijn laatste mail, belde ze net maar ik heb niet opgenomen en ze heeft m'n voicemail ingesproken...alleen nu poeslief :(
    Dat ze aan het uitzoeken is hoe het zit met uren van volgend jaar nu alvast op te nemen of onbetaald verlof, maar daar is ze nog mee bezig dus kon ze me nu nog geen antwoord op geven.
    En of ik vrijdagmiddag tijd heb voor het persoonlijke gesprek.

Heb een mail terug gestuurd waarin staat dat ik er vrijdagmiddag zal zijn, meer niet.

Zo....en nu weer denken aan onze emmy's die zich nu lekker aan het delen zijn :p

8. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    't Blijft gewoon rot, behandelingen icm je werk.
    Op mijn werk zijn ze superflexibel(de leiding), maar toch komt het eigenlijk nooit uit.Plus dan ook nog eens je eigen sores erbij, ik reageer nogal slecht op die hormonsters, en het feest is compleet...
    Daarom hou ik nu 2 cycli siesta en zie ik het in januari wel weer.

Ginny, je hebt goed van je afgebeten en je moet nu alleen maar aan jezelf denken en probeer alle stress uit te bannen.Gemakkelijker gezegd dan gedaan, i know, maar probeer het toch.

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Super goed zo, mooi geregeld, hoewel ik het belachelijk vind dat je op ziekenhuisdagen vrij moet nemen, zet 'm op ik duim voor de emmys

10. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Wat is het toch altijd vervelend als je tot het uiterste moet gaan om te krijgen waar je recht op heb... Meis laat het achter je er is nu iets wat veeeeeeeeel belangrijker is... Doe rustig aan...

11. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    En nu alle energie weer naar je emmy's...

12. Zuster Suus

Zuster Suus Actief lid

25 aug 2007
    359
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Brabant
    Pfffff....Wat ontzettend vermoeiend meid. Ik word er al moe van als ik het lees en dan gaat het niet eens over mij.
    Al dat gezeik over uren waar je gewoon recht op hebt. Ik zou voordat je daar vrijdag naar toe gaat eens even de CAO bekijken. Volgens mij is het zo dat je werkgever verplicht is om voor ziekenhuis bezoek, wat je niet kunt plannen, gewoon vrije uren te geven. In tijd van de baas dus! Jij bent veel te gek voor deze wereld, dat je daar eigen uren voor op wil offeren. Je baas mag in haar handen klappen met een werknemer zoals jij.

Heel veel succes meid! Kop op en laat je niet van je stuk brengen. Ik weet niet of je voor een grote organisatie werkt, anders kan je personeelszaken wel eens bellen hoe dat geregeld is bij jullie. Ik kan me echt niet voorstellen dat dit jou uren of zelfs dagen kost. Ik krijg voor zowel de punctie als de terugplaatsing twee dagen bijzonder verlof!

Succes!

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wat een ontzettende muts zeg!
    Jak.

14. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wat een gedoe, zeg... Even een dikke knuf voor jou!
    En heel veel succes de komende dagen & weken! Ik ga voor je duimen!

Groetjes,
    Jippie

15. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Vandaag is het dan zover....het belangrijkste telefoontje van de behandeling :confused:
    Heb eigenlijk best wel goed geslapen, totdat ik vanmorgen rond 6.45 uur wakker werd en dacht "hee ik heb goed geslapen en er niet over gedroomd" en toen DOING en was ik klaarwakker :p
    Ben er om 8.00 uur maar uit gegaan zit nu op de bank met een kopje thee en m'n laptop en m'n telefoon naast me. Nu maar hopen dat de tijd en beetje snel gaat en dat ze niet pas op het allerlaatste moment bellen.

16. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Duim voor je meid! Suc6! ;)

Liefs Marjo

17. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    de duimen draaien op vole toeren.. ik hoop op mooie emmys en nog wat eskimotjes erbij zou helemaal super zijn..

veel liefs Jose

18. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Pffff en ze hebben nog steeds niet gebeld....wat gaat de tijd langzaam zeg als je ergens op zit te wachten :confused:
    Ze zouden tussen 8.30 en 10.30 uur bellen en anders mag ik zelf om 11.00 bellen....

19. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Vervelend he meid, die onzekerheid!

Nou dat is me ook wat!

Suc6 meid! ;)

20. Elmo