Ze hebben EINDELIJK gebeld...van de 12 waren er 8 rijp genoeg die ze konden injecteren en daaruit zijn 3 embryo's ontstaan. Vanmiddag om 16.00 uur worden er 2 terug geplaatst
Oh Ginny, wat ben ik blij om dat te lezen! Kom vanmiddag lekker naast me op het wachtbankje zitten. Ik zet wel thee. Liefs, Belle.
Succes vanmiddag Ginny. En ik duim mee voor een augustus 2009 kindje(s) voor jou. En natuurlijk voor de anderen hier die dat ook graag willen.
Ik kwam net thuis en las dat er op dit moment gewoon 2 emmy's teruggeplaatst worden Ben helemaal blij voor jullie en ik ga dan ook heel hard duimen dat ze lekker warm gaan nestelen en 9 maanden blijven zitten..... Heel veel succes met de wachtweken, xxx Daffie
super meid 2 mooie emmy's in je buik hopelijk blijven ze lekker zitten en test je over 2 weken positief ik ga heel hard duimen voor je en hopelijk mag ik je snel volgen
Super ginny, 2 emmy's in je buik...... Hopelijk gaan die rot wachtweken snel om..... Heb je je agenda volgepland....
Hey Lieverd, wat een geweldig nieuws. 2 emmy`s in je buik. Nu weer vol spanning wachten, maar dat lukt je wel. Ik ga iig keihard duimen dat deze 2 heel goed blijven zitten. enne...Belle en Ginny, mag ik bij jullie op de wachtbank? Ik heb dan wel geen behandeling gedaan, maar denk dat mijn vruchtbare dagen nu zijn / zijn geweest / of er aankomen Ik heb namelijk even geen idee, omdat dit weer sinds maanden mijn eerste eigen cylcus is. Maar dat kopje thee en de koekjes lijken me wel wat, dus ik kom er gewoon bij zitten, oke? Als toch één ding ons jaar mooi zou afsluiten, was dat we zwanger dit jaar uitgaan, toch? **** zwijmel zwijmel***** Liefs Hope PS: ik heb je hele verhaal van je werk gelezen maar nog niet echt op gereageerd, maar ik zal je één ding zeggen. Ik sta helemaal achter jou. Je hebt het goed opgelost.
Sorry, dat ik zo laat reageer! Wat geweldig zeg, een duo nog wel! Dit moet gewoon een goed einde krijgen. Ga weer beide duimpjes inzetten en ik ga voor een hele positieve afloop! Gr Flam
Goeiemorgen! Ik ben sinds gistermiddag de trotse bezitster van 2 emmy's! De TP verliep makkelijk en snel, dus we stonden snel weer buiten. Ik weet alleen niet welke kwaliteit ze zijn, maar dat wilde ik ook niet weten. De vorige keer had ik 2 toppers en toen is het niet gelukt. Dus had ik gezegd dat ik het nu niet wil weten....ze zijn goed genoeg om terug geplaatst te worden dus ik ga er vanuit dat ik over 2 weken een positieve test heb! Wel zag ze trouwens dat m'n linkereierstok vol zat, en ik moest zeker nog even rustig aan doen en veel drinken ivm eventuele overstimulatie. Daar hou ik me dan maar aan he...languit op de bank m'n soapserie's kijken en me door vriendlief laten verwennen Minou Ik zal je zo in je eigen topic ook nog feliciteren, maar bij deze: Gefeliciteerd meid en geniet ervan! Hope Tuurlijk mag je naast mij en Belle komen zitten!!! Wat zullen we nog meer voor lekkers meenemen?