Hope Hahaha nee hoor....we zorgen gewoon dat er van alles en nog wat op de tafel naast het wachtbankje staat Caruli Is ook goed hoor
Jaaaahh! Kom maar op met die zoute popcorn! Hehehe, mijn lief wil niet dat ik hem kus nadat ik popcorn heb gegeten, maar hij is nog tot vanavond laat aan het werk, dus hij mag niet zeuren. Ik vind dat we maar gewoon lekker allemaal zwanger het jaar uit moeten. En dan... Zwanger blijven tot we gezonde kindjes hebben. Belle heeft goeie hoop voor de twee millimeterwondertjes van Ginny. En voor de eigen cyclus van Hope. Voor de kleine eskimo van Ciara. Voor... Voor... Ja, voor iedereen op het wachtbankje eigenlijk. En ja, ook voor haar eigen ei en het superzaad van haar donor natuurlijk. Duh!
Heb je veel gepland Ginny. Of hou je 2 heerlijke rustweken? Ik hoop dat deze 2 weken maar snel voorbijgaan. Dan kunnen we naar jouw positieve test kijken want dat moet gewoon..vind ik! Gr Flam
Heel veel succes met de komende 2 weken,Dat ze maar voorbij mogem vliegen en dat ik je mag feliciteren!
Met mij gaat het prima! Zit goed in m'n vel en heb besloten om alleen maar positief te zijn! De klap is sowieso hard als het niet raak is, dus waarom dan niet gewoon positief zijn Overdag gaat het eigenlijk best goed, maar ik slaap wel erg onrustig...ben er 's nachts dus meer mee bezig als overdag hihi Heb al sinds de Pregnyl-spuit last van m'n borsten...vriendlief mag er niet eens naar kijken haha Nu maar hopen dat ze pijnlijk blijven Verder nog wat last van m'n eierstokkies, dus veel drinken en rustig aan doen. We gaan ervoor
Oh Ginnny, ik hoop het zo ontzettend voor jullie, mijn duimen blijven draaien hoor! Blijf inderdaad maar positief! Liefs Daffie
Dit gedichtje zag ik bij één van m'n Hyvesvriendjes...vind 'm erg mooi en toepasselijk: Soms heel even bekruipt mij het gevoel, dat mensen niet snappen hoe ik me voel. Voor de buitenwereld iemand die altijd loopt te stralen, maar niemand ziet dat ik blijk te verdwalen. Verdwalen in emoties...gevoelens van vreugde en verdriet, die vreugde laat ik zien maar het verdriet niet. Dus oordeel niet te snel over iemands vreugde of verdriet, soms is de waarheid anders dan je aan de buitenkant ziet.
wauw heel veel succes, duper dat je positief bent dat kan alleen maar goed zijn voor de beebjes toch? hug*
Ginny...wanneer is jou testdatum? Jij mag al testen 14 dagen na de punctie toch.. Ik duim voor je meid.......