Gelukkig is het alweer zaterdag! Nu komt het heeeel dichtbij en ik zet alle duimen in op dubbele snelhied. Morgen lees ik gewoon heel positief nieuws op jouw topic! Gr Flam
Goeiemorgen! Hier nog steeds positief...kreeg gisteravond ineens steken aan de zijkant van m'n linkerboob Nog 1 nachtje slapen en dan weet ik het antwoord....nog ff doorduimen voor me aub meiden [-o< [-o< [-o<
ben nog niet gestopt met duimen Ginny.....spannend! Ga je dag maar flink volbouwen hahaha, want dan gaat ie veel sneller voorbij! Dikke knuffel Daffie
klinkt goed meid ik hoop dat je morgen positief test mijn gevoel zegt dat het goed is dus ik blijf door duimen voor jullie
Ginny ook hier draaien mijn duimen volop mee hoor! Hopelijk lekker slapen vannacht en morgen ochtend een mooie positest!
Nog maar een paar uur en dan is het zover..... Spannend, Succes met testen. Ik duim voor je. Liefs Hope
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben ZWANGER! ps. Willen jullie aub hierover nog geen krabbels op m'n hyves zetten? Er zit ook familie op hyves, en we willen het nog even geheim houden tot aan de kerst
Gefeliciteerd meis! Nou nog effe 36 weken volhouden en dan zijn jij en je man eindelijk mama en papa. Meneer Belle en ik doen met jullie mee, oké? En het gaat helemaal goedkomen, daar ben ik van overtuigd. Dikke kus! Belle.
Oh lieve Ginny, had mijn vruchtwater het toch goed Heel erg gefeliciteerd samen!!! Ben zo ontzettend blij voor jullie! Dikke knuf Daffie
waaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh ik heb aan je gedacht en had wel een goed gevoel ivm je boobies! ik zooo blij voor je Van harte voor jullie beide