Dag Ginny, Via Belle-die samen met jou in een enorme Hoera stemming verkeert- zag ik dat jij enorm gelukkig moet zijn! Proficiat. Groetjes, Lola2 ps; heb me nooit eerder vertoont op jouw eigen topicje maar ik vond dit een prima reden om mijn neus ook eens te laten zien
Bedankt voor alle felicitatie's! Hopelijk blijft alles goed gaan, en heb ik over 8 maanden ons wondertje in m'n armen!
Zo, hoe voelt dat vandaag? en hoe voelde dat net na de test? Hebben jullie een vreugdedansje gemaakt? Nu is, na alle tegenslag en het lange wachten dan toch jullie wachten beloond. Wat hebben sommige meiden toch een lange weg moeten gaan op dit forum voordat het eindelijk zover was. Vind ons allemaal zo moedig en sterk! Vandaag zeg ik dit speciaal voor jou Ginny. Ik vind jouw een hele sterke en moedige vrouw die ondanks tegenslag zo positief is gebleven. Ik wens jou een hele voorspoedige zwangerschap toe en ik blijf je volgen natuurlijk. Op naar de 1e echo! [/img]
Hey Ginny, ik had het gisteravond al gelezen maar kon even niet reageren ( sorry ) Maar nu toch maar een dikke gefeliciteerd voor jou. Gefeliciteerd met je zwangerschap En tuurlijk duim ik met je mee dat je over 8 maanden jullie wondertje in de handen hebt. Liefs Hope
Dank je wel lieve Hope! Ik heb in je eigen topic ook al gereageerd...verontschuldig je niet voor je gevoelens...ik snap je zo ontzettend goed en ik gun het jou ook heel erg! Ik hoop, duim en bid dat jij binnenkort ook heel goed nieuws komt vertellen!