Ooooh Ginny... ik hoop zo dat deze keer wel alles goed gaat en er een super emmy kan teruggeplaatst worden! Ik duim voor je!
dat gaat lekker hier zie ik. hopelijk een mooie oogst bij depunctie. succes! en inderdaad we zijn met best veel meiden in dezelfde maand bezig dus hopelijk over 9 maanden een babyboom
Ginny, ik hoop op een goede punctie zonder teveel pijn en een super uitkomst! ga je nog wat leuks doen dit weekend! Even wat afleiding voor zover mogelijk! kuzz Nina
Thanx Nina! We hebben zaterdag een verjaardag dus gelukkig wel een beetje afleiding. Voordat ik het weet is het maandag en lig ik in de beugels
Thanx meiden Heb vandaag echt een hele gevoelige buik dus het is lekker bezig daar vanbinnen! Vanavond de laatste decapeptyl en Gonal-F en dan morgen de Pregyl dus het komt steeds dichterbij! Fijn weekend meiden!
Hoi Ginny, Ik wil je alvast heel veel succes voor maandag wensen! Bij jou is het ook snel gegaan hoor. Je hebt niet eens tijd gehad om langs te komen......Niet erg hoor. En ik hoop dat je ook geen kans meer krijgt om langs te komen als je begrijpt wat ik bedoel! Dit gaat 'm worden, geloof me! x Ester
Hey Es, het is deze keer idd erg snel gegaan. M'n vriendin is trouwens mee gegaan met de FM dus we zijn daarna nog ff snel wat boodschapjes wezen doen en toen ben ik weer richting huis gegaan. Had ook de auto van m'n vriend en die moest 's middags zelf de auto hebben. Ik begrijp idd wat je bedoeld, ik hoop ook dat dit de laatste keer is Voor jou komen er ook spannende weken aan....eerst trouwen (toch?) en daarna de behandeling. Eind van het jaar kom jij hopelijk ook vertellen dat het raak is. We gaan ervoor met z'n allen!
Ginny, wordt spannend zolangzamerhand en Maandag is het al zover Heel veel sterkte en ik duim voor een superscore en ik hou natuurlijk je topic in de gaten Maandag Groetjes Erna
Ginny, Goed nieuws meis. Heel veel succes maandag. Hopen op een superscore en bevruchting. Duimen draaien heel hard.
He is weer spannend voor je! Hopelijk krijg je maandag goed nieuws Ik ga in elk geval hard voor je duimen Liefs Corina
Nou meiden met al dat geduim moet het goedkomen maandag! Gisteravond om 22.00 uur de pregnyl gespoten dus ik ben er helemaal klaar voor! Vanavond voor het slapen moet ik 1 diazepam slikken en morgenochtend een uur voor de punctie nog 2 stuks, dus hopelijk ben ik dan flink relaxed in de stoel zodat ik me goed kan ontspannen. Vandaag kom ik de dag ook wel door, m'n vriendin komt op visite met de kids dus dat wordt gezellig! Ik maak een lekkere grote pan tomatensoep dus waarschijnlijk blijven ze eten dus we maken er een gezellige dag van!
meid ik wil je alvast heeel veel succes wensen voor morgen! ik zal aan je denken hopelijk halen ze er een paar mooie eitjes uit [-o<
Heel veel succes morgen Ginny! En wat goed van je vandaag nog even lekker te genieten. Liefs Schaapje