wow wat een duidelijke testen Ginny! Misschien zijn het er wel twee *trees is nu al twee dagen sprakeloos van het nieuws *
He Ginny, Gefeliciteerd joh! Echt vet zwanger ben je zo te zien op de testen! Misschien krijg je wel een tweeling?Spannend hoor. Ik ben benieuwd naar je eerste echo....... Floor
Nog 2 weken en dan is het al tijd voor de 1e echo. De laatste tijd ben ik toch weer wat meer in wonderen gaan geloven. Zie een paar meiden die al een tijd op het forum zitten, nu eindelijk zwanger worden of weer zwanger worden. Dit geeft moed en maakt dat ik weer positief aan het worden ben. Ik ga hard duimen voor een hele mooie echo Hoe voel je je nu? Last van zwangerschapskwaaltjes? Gr Flam
Thanx voor de felicitatie's girls Hier alles goed....kan het eigenlijk nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben hihi Heb ook bijna nergens last van...soms wat gevoelige/gespannen boobs, maar verder niks. Gisteravond om 22.15 uur nog een testje gedaan, omdat ik vriendlief onzeker had gemaakt door te zeggen dat ik het niet kan geloven Maar binnen een minuut was de test duidelijk positief en we gingen met een gerust hart naar bed Over 2 weken de 1e echo....ben zo benieuwd of er het 1 of 2 zijn Flam Ik hoop en duim ook voor jou dat het bij jullie ook een raak mag zijn....jij leeft ook altijd zo met iedereen mee....ik gun het jou ook zo erg!
Ja, donderdag jij en vrijdag ik. Ik ben zo benieuwd naar je echo. We hebben afgelopen zomer in dezelfde periode een miskraam gehad en nu lopen we op een dag na gelijk op... Ergens heb ik het irreƫle idee dat als het bij jou goed zit, dat het dan bij mij ook wel goed zal zitten. Dus ik duim voor jouw emmy's extra hard, omdat ze zo goed als familie zijn van mijn millimeterwondertje. Liefs, Belle, een beetje mal, maar ze bedoelt het goed.
Hihi malle Belle Hier beginnen de kwaaltjes toch zo langzamerhand te komen hoor. 's Morgens voel ik me vaak flauw en misselijk...zodra ik beneden kom moet ik iets eten en drinken. M'n (.)(.) doen nu eigenlijk constant zeer en zijn volgens vriendlief "erg rond" hahaha Nog maar 6 nachtjes slapen tot de 1e echo....kan niet wachten! Belle het gaat echt goed komen bij ons hoor...dat MOET gewoon