Spannend Kom regelmatig stiekem eens piepen of er al nieuws is Hopelijk hou je ons niet te lang in spanning! Liefs, Marisha
Ja vandaag de dag van de punctie Heel veel sterkte Ginny en we hopen natuurlijk op een heel mooi resultaat dus Ik hou je topic goed in de gaten vandaag Groetjes Erna
Ben ik weer! Punctie ging goed, ik had valium gekregen waardoor ik in de auto al een beetje wazig zat te wezen....Ries lag helemaal in een deuk hahaha Maar weinig pijn gehad tijdens de punctie en nu nog een beetje beurs gevoel maar verder gaat het goed. En toen naar Rotterdam, eitjes inleveren en Ries een potje gevuld en de uitslag......14 eicellen gevonden Dus vanmiddag gaan ze kijken hoeveel van de 14 goed genoeg zijn voor ICSI en we worden sowieso donderdagochtend gebeld met de uitslag en als alles goed is gegaan hebben we donderdagmiddag de terugplaatsing van 1 embryo. Dus.....IKKE IS BLIJ
wow ginny 14 eitjes das een hele mooie score! ben blij dat de punctie goed is gegaan. morgen is het mijn beurt. pfffffffffffffff ik wou dat ik die diazepam mocht slikken. ik mag dat dus niet, dus ben een wandelende tijdbom morgen denk ik. hahahhha duimen gaan draaien voor een moie bevruchting!
joehoeeee Ginny! Super nieuws! Fijn dat je maar weinig pijn hebt gehad! En nu op naar een superbevruchting! Hadden ze jullie nog iets verteld over de kwaliteit van de zaadjes! Duimen draaien! xx nina
Thanx meiden, we zijn er echt superblij mee! Nina Het zaad van mijn vriend is sowieso al een paar keer getest en dat was elke keer goed. En nu hebben ze het natuurlijk ook nagekeken en ook vandaag was het goed bevonden!
Wat een prachtscore zeg Wat moet jij opgelucht zijn Ik ga nu duimen voor een goede uitslag en dan dan duim ik meteen door voor de terugplaatsing. Nu hou ik je topic maar heel strak in de gaten en heel veel sterkte gewenst voor Donderdag. Gaat goedkomen hoor Groetjes Erna
Da's een fantastische score! Kan me voorstellen dat je hier heel blij mee was! Nu duimen we dat de zaadjes ook goed hun best doen en een pracht emmytje kan teruggeplaatst worden! De duimen blijven draaien hoor!
Thanx girls! Deze 3 dagen gaan waarschijnlijk ook heel erg langzaam voorbij maar goed Ben morgen nog een dagje vrij, woensdag heel de dag werken en dan is het dus alweer donderdag! Komt goed
@ Ginny....wat een prachtscore! Nu op naar een prachtige tp! Moet toch gaan lukken he! Suc6! Liefs Marjo
Goeiemorgen meiden! Na een woelige nacht (eigenlijk al een paar nachten) zit ik dus beneden om 8.00 uur op m'n vrije dag Heb een behoorlijke gevoelige buik dus ik heb maar even een paracetamol-zetpil genomen. Hopelijk helpt het. Ben gisteren ook al begonnen met die fijn k*tballetjes dus hopelijk kan emmy zich daar straks lekker in gaan nestelen. Ben vandaag nog vrij dus ik doe nog even lekker rustig aan vandaag. Vanmiddag kan ik m'n nieuwe (nou ja geen splinternieuwe) autootje op gaan halen dus ik kan weer veilig tuffen! Fijne dag!