Ginny, wat een prachtige score! Super zeg \/ \/ Nu maar hopen op een mooie bevruchting en op naar de TP donderdag! Doe lekker rustig aan he! Liefs Roca
Heb net nog ff naar het ZH gebeld want op het formulier wat ik gisteren heb meegekregen waarop staat hoeveel eicellen er zijn gevonden, staat "u heeft vandaag een IVF-punctie gehad" dus ik was gelijk bang dat ze deze keer ook IVF gaan toepassen ipv ICSI Maar ze hebben het voor me na gevraagd en blijkbaar is dit gewoon een standaard formulier. Ik zag gisteren wel op onze papieren dat daar ICSI op staat maar toch....ik wilde het toch nog ff zeker weten Jee zeg....zal zo blij zijn als ze donderdag bellen met goed nieuws!
Nog 1 nachtje slapen en dan weet ik het...nou ja slapen...kweet niet of ik zo'n goeie nachtrust ga hebben hihihi Tussen 8.30 en 10.00 uur word ik gebeld, dus waarschijnlijk ben ik om 6.00 uur al klaarwakker Nog even geduld hebben....
ik wacht met je mee ginny, ik krijg telefoon tussen half tien en half 12. sterkte met wachten morgen ook!
Oh wordt jij morgen ook gebeld? En wanneer is bij jou dan de TP? Ook morgen of vrijdag? Begin nu toch wel wat zenuwachtig te worden
ja ik word morgen ook terug gebeld en de tp is inderdaad ook morgen of vrijdag. ik moet zeggen dat ik nog steeds last heb van de punctie en de buikgriep, dus ik ben er nog niet zo veel mee bezig. dat zal morgen vroeg wel anders zijn hahahahhaha. sterkte met wachten ook!
Ja ik heb ook nog steeds last van de punctie hoor! Nog steeds een gevoelige buik en af en toe steken, maar gelukkig is het al een stuk minder als gisteren. Ik loop alleen niet zo snel...daar is de hond dan weer niet blij mee hahaha Oh spannend hoor meid...jij ook succes met wachten!
Nou na idd een onrustige nacht was ik vanmorgen rond 7.00 uur wakker. Ben er om 8.00 uur maar uitgegaan, wasje in de machine gedaan en m'n vriendin gebeld die net uit d'r nachtdienst kwam. Zit nu met een kopje thee maar een beetje op internet te lezen en hoop dat de tijd een beetje snel gaat hihi
Hij is nog steeds niet gegaan hoor! Ze zeiden maandag in het ZH dat het waarschijnlijk rond half 10 zou zijn dus nog een klein half uurtje. Ik zit al elke keer naar m'n foon te kijken, misschien dat 'ie afgaat als ik maar lang genoeg blijf staren hahaha
09.30 uur! Ook in de normale wereld mag het nu echt gebeuren! Wachten wachten en nog is wachten..............
Ik heb je topic op mijn bureaublad staan en spiek af en toe even. Ben nou wel heeel nieuwsgierig maar jij zult wel heeeeeeeel nieuwsgierig zijn. Hou vol Groetjes Erna
Nou ze hebben net gebeld....goed nieuws en slecht nieuws.... Van de 14 eitjes zijn er maar 5 bevrucht en daarvan is er maar 1 goed genoeg om terug geplaatst te worden en dat gebeurd van middag om 13.30 uur. Aan de ene kant ben ik heel blij dat er 1 is, maar aan de andere kant...van de 14 eitjes maar 1 embryo. Ik heb een heel dubbel gevoel....met IVF geen bevruchting en nu met ICSI maar 1 emmy. Ik ga in elk geval de aankomende 2 weken er alles aan doen zodat deze lekker 9 maanden bij me blijft zitten. Liefs van een blije en toch beetje verdrietige Ginny