Je eigen gevoel volgen en luisteren naar wat je hart je ingeeft... Er zijn altijd mensen die namen juist wel/niet mooi vinden. Het is jullie kindje! Succes ermee
Ik vind het niet kinken eerlijk gezget. Ligt te dicht bij elkaar. De optie Luna die hier gedaan werd vind ik wel erg mooi erbij!
yina zou ook een optie kunnen zijn, hoe dan ook gaat het erom wat jullie mooi vinden, en een 2e naam zou een duidelijker verschil kunnen maken?
Ik zou het echt niet doen, vind het toch teveel op elkaar lijken. Vind je Nina niks (een beetje van Gino en een beetje van Nando)?
Persoonlijk zou ik het niet doen. Al toen ik het las dacht ik: nee! Maar een paar alternatieven om je een misschien een beetje te kunnen helpen: Georgina: Bijnaam Gina Geena: Geena Davis dan spreek je het nog wel hetzelfde uit maar dan ziet het er gewoon iets anders uit. Jena- Jina: op z'n Engels tdjena of tdjina (gina) - zelfde als boven als je besluit om het uit te spreken als Gina dan ziet het er toch anders uit. tdjee na vind ik ook erg leuk! Virginia: Bijnaam Ginia Regina: spreekt voor zich Genavieve: Vind ik persoonlijk erg mooi Eugenia: Bijnaam Ginia Zo zijn er wel nog meer varianten te vinden. Als jullie Gina echt mooi vinden moeten jullie het beslist doen. Maar ik denk altijd dat als je het vraagt je toch twijfelt omdat je ergens misschien wel weet dat het te dicht bijelkaar zit. Succes.