Hallo Allemaal, Ons zoontje van 3 is op dit moment helemaal gek van toy story en alles wat daarbij hoort. Nu had ik (voor zijn toy story periode) een verpakking toy story zakdoekjes van kleenex voor m gekocht' In de kast beland maar nu helemaal hip hij zeult de pakjes overal mee naartoe (makkelijk want hij is deze winter zo een beetje chronisch verkouden hihi). Jullie raden het al we hebben nog maar 2 pakjes met wat doekjes erin. Mama overal gezocht, gegoogeld en kleenex gebeld, helaas juli 2012 zijn ze eruit gehaald. wie o wie kan ons helpen in onze zoektocht naar deze zakdoekjes???? groetjes een mama op jacht
ik heb iid al bij de action gekeken en bij: kruidvat trekpleister ah blokker digros ik elke winkel spiek ik even bij de zakdoekjes in de hoop dat er een zaak een restpartij heeft liggen
ik heb ze laatst nog in duitsland gekocht bij de combi of rossmann (zitten daar bij elkaar). Maar weet niet of jij er wel eens komt. Bij de wibra hadden ze een paar maanden geleden wel normale toystory zakdoeken liggen, maar weet niet of ze ze nog hebben.
hallo nijntje, helaas wij wonen aan de kust dus voor ons is duitsland wel een paar uur rijden er zit ook geen weekendje weg in het verschiet helaas....