Ik kopier het stukje wat ik vanacht heb geplaatst eerst even: Lindsey is opgenomen : 07 juni 2007 Vanavond is Lindsey opgenomen in het ziekenhuis. Ze was vandaag de hele dag wel wat rustiger dan normaal maar verder niets gemerkt, vanavond toen we op bed lagen hoorde ik een raar geluid en toen had ze heel veel gespuugd. Wou haar de fles geven maar ze wou niet drinken en was gloeiend heet, Jasper haar getempt bleek ze 39,4 graden koorts te hebben! Ik meteen de huisartsenpost gebeld en moesten meteen naar het ziekenhuis. Onderweg en in het ziekenhuis heeft ze nog een paar keer gespuugd en zakte de koorts niet. Ze hebben haar nu opgenomen. In het ziekenhuis hebben ze bloedgeprikt en daarna wilde ze een infuus prikken. Dit lukte niet en hebben ze een stuk of 5 keer haar geprobeert te prikken. Ik ben weggelopen en in de gang gaan zitten, Jasper bleef bij haar. Toen hebben ze haar in haar hoofd geprikt en daar het infuus aangesloten, afschuwelijk! Ze ligt nu dus met een infuus en allemaal slangetjes en pleisters op haar hoofdje op de kinderafdeling. Morgenochtend vroeg gaan we er heen en hopen we meer te horen...duimen jullie voor ons meisje?! Update Komen net weer uit het ziekenhuis. Ze weten nog niet precies wat ze heeft. De koorts is iets gezakt maar haar bloedwaarde ging stijgen en was niet goed. We kregen van de kinderarts te horen dat we erop moeten rekenen dat ons meisje nog een week in het ziekenhuis moet blijven Morgen gaan ze verdere onderzoeken doen. Dat infuus in haar hoofd is echt heel erg om te zien. Ze wil hem er ook steeds uit trekken dus heeft nu een gaas mutsje erop zitten. Hebben net wat foto's gemaakt die zal ik zo even plaatsen
wat erg meid... vreselijk om je kleine meid zo te moeten zien.. hopelijk valt het allemaal mee...en mag ze snel weer naar huis...
aaaaaaaaah gossie en zo klein nog zeg brrrrrr Veel sterkte meis, dat ze dat allemaal mee moet maken zeg. Heeey, ik zie dat ze op 24 april is geboren dit jaar, ik 30 jaar geleden hihi
Rachel; Ik hoop dat het mee valt en dat er niets ernstigs is. Ik zal voor je duimen. Veel sterkte voor jou en Jasper! Knuf* Liefs Nathasja
Als er iets met je kleine he! Pfffff............dat is supererg! Hoop dat je kleine er gauw weer bovenop is meid!
getver krijg er helemaal kippevel van! Veel sterkte! Hoop dat je haar snel mee 'gezond'mee naar huis mag nemen!
Jeetje wat erg. Ik hoop dat je kleine meid snel weer beter is en lekker mee naar huis kan! Beterschap en sterkte!
Ook ik hoop dat ze snel een oorzaak zullen vinden en je dochtertje zich snel weer beter voelt. Heel veel sterkte! liefs, Manouk
Ach meid toch, wat een pech! Heel veel sterkte voor de komende tijd. Sneu hoor, dat infuusje in dat kleine koppie!
vreselijk de tranen sprongen in mijn ogen toen ik de foto's zag! heel veel sterkte met jullie kleine meid! veel liefs esther