Gisteren 25 november is onze lieve zoon Jari geboren Jari is met een geplande keizersnee ter wereld gekomen. Helaas heeft Jari een afwijking aan z´n blaas ,bekken en geslachtsorgaan Dit is tijdends de echo´s over het hoofd gezien Jari heeft in z´n korte leventje al een operatie van 5 uur achter de rug We weten nog niet de vervolgen zijn voor de toekomst,maar we zijn ontzettend trots op hem.Jari woog bij z´n geboorte 4360 gram
Ten eerste van harte gefeliciteerd met jullie kleintje!!! Wat een mooie naam zeg, en terecht dat jullie trots op hem zijn want ik ken jullie en hem niet maar zelfs ik ben trots op hem.!!! Net geboren en nu al een operatie van 5u achter de rug! Wat vervelend de afwijkingen meid, was de operatie noodzakelijk en in zijn voordeel zo snel na de geboorte al? Wat erg zeg zo klein en al zoveel doorstaan, zo zie je maar weer hoe sterk die kleintjes zijn. Mooi geboortegewicht Heel veel succesen sterkte met alles, en vooral: geniet lkkr van jullie kindje (K)
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jari Jee en nu al een operatie achter de rug, heel veel sterkte!. Jullie vechtertje komt er wel.
Allereerst natuurlijk gefeliciteerd met jullie zoontje Jari. Echt een hele mooi naam! Wat erg dat jullie kleintje al meteen na de geboorte een operatie heeft moeten ondergaan. Ik hoop dat het allemaal goed komt ook voor de toekomst. Hopelijk mag hij snel met zijn papa en mama mee naar huis. Sterkte en ook genieten want jullie hebben wel een zoon erbij!!
Gefeliciteerd met jullie zoon! En het is wel kl*te dat ze dat niet op de echo's hebben gezien! Succes nog met wat er verder zal gebeuren! Maar geniet er vooral van!
gefeliciteerd geniet er van ik hoop dat alles snel achter de rug is en je echt dubbel en dwars kan genieten.. succes met alles
hey gefeliciteerd maar pff nu al operatie wat had hij precies eraan? hopelijk kom je dat als je kan dat uitleggen heel veel sterkte en geniet van hem
Jari z'n blaas zat aan de buitenkant van z'n buik,z'n bekken waren niet gesloten,z'n piemeltje was opgeklapt in twee delen.Dit is een zeldzame afwijking. Er worden gemiddeld 6 kinderen per jaar in nederland, belgie geboren met deze afwijking. Gelukkig is de operatie heel goed gegaan.Hij doet het ook super goed.hij mocht na drie dagen al van de ic af.terwijl de artsen tegen ons hadden gezegd dat hij nog zeker twee weken op de ic zou liggen.Sinds maandag ligt hij op de kinderafdeling, daar heeft hij een eigen kamer waar wij bij hem kunnen blijven slapen. Gelukkig kunnen we hem nu een beetje knuffelen en zelf verzorgen weliswaar onder begeleiding van verpleging natuurlijk. Voorlopig blijft het onze zorgenkindje,maar hij is uniek. gr sarita
ooh wat sneu nu al zo grote operatie... van harte gefeliciteerd met jullie zoon! wat een prachtige naam! En zo te lezen een echte vechter! sterkte voor de toekomst! Liefs Ella
Van harte gefeliciteerd en ook ik vind het een prachtige naam! Wat een narigheid, om zo met een operatie ter wereld te komen... Veel sterkte! Hopelijk kunnen jullie nu lekker genieten!
@ziezo, allereerst gefeliciteerd met jullie Jari....gave naam trouwens! enne wat betreft zijn afwijkingen, hier bij de oudste ook gehad, alleen in een mindere mate....inmiddels dus 5 jaar en al 4 ok's achter de rug! hopelijk krijgt Jari een kundige arts in een goed ziekenhuis, en komt hij er goed vanaf, net zoals onze zoon....
Proficiat met de geboorte van JARI! Wat heeft jullie kleine mannetje al veel achter de rug zeg! Hopelijk gaat alles nu wel wat beter en mag zijn toekomst ook goed gaan. Ik wens jullie alvast het beste toe! Liefs, Youngmom
bedankt voor alle felicitaties!! Met jari gaat het naar omstandigheden goed.Hij is zijn nierkatheters al kwijt.Hij heeft nu alleen nog zijn blaaskatheter en zijn blaas werkt tot nu toe prima. Hij heeft als pijnstilling alleen paracetamol. Hij groeit goed. Hij weegt nu 4600 gram. Het wachten is op de heling van de wond. Zodra dit goed is kunnen we naar huis toe gaan werken. We hopen dat hij voor de kerstdagen thuis is,maar het zou zo maar kunnen dat hij pas begin januari naar huis komt. Alles wat eerder is,is mooi meegenomen,maar we hebben hem natuurlijk liever een week langer in het ziekenhuis,dan met stress thuis. groetjes sarita
oh super zeg dat hij het goed doet zeg maar heeft dat gevolgen voor zijn vruchtbaarheid later ? of vraag ik nu iets wat je niet weet. sorry maar blij dat de operaties geslaagd zijn nu genieten van je ventje
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!Jullie zullen vast en zeker super trots op hem zijn.Met wat ie allemaal mee heeft moeten maken.Gelukkig gaat het naar omstandigheden goed met hem.
in principe niet.Alles is aanwezig,maar hoe z'n piemeltje gaat herstellen weten we niet.Hij zal zo goed als zeker plastiche/cosmetische chirurgie in toekomst nodig hebben voor z'n piemeltje,maar tegenwoordig kunnen de artsen zo mooi mensen veranderen van geslacht.ik ga er vanuit dat er voor hem ook een mooi piemeltje is. Voorlopig ligt Jari nog in het ziekenhuis.We kunnen echt met z'n vieren genieten wanneer hij thuis komt.
@ziezo, fijn dat het goed gaat met Jari....geniet van jullie manneke, en heel veel succes de komende tijd met de herstel OK('s), het is en blijft spannend....maar hopelijk komt Jari er zo goed vanaf zoals het nu met Luka gaat, want die merkt er nu weinig meer van....we moeten deze maand een afspraak maken voor 2011, en dan is het bijna 2 jaar geleden dat de laatste ok is geweest!!
ik hoop dat we de techniek van tegenwoordig mee hebben. Helaas is er wel een complicatie ontstaan bij de wond. Er is een klein stukje wat maar niet wil sluiten en steeds verder wijkt.waardoor het een beetje gaat prutten. vandaag kregen we te horen,dat wanneer de wond goed was geheelt.Jari volgende week mee naar huis had gemogen. Dit was vooral voor mij heel frustrerend om te horen. Aangezien het nu allemaal veel langer gaat duren. We hopen hem nu begin januari thuis te hebben. groetjes