Haartjes zien op 3d/4d echo?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babysaluki, 22 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babysaluki

babysaluki Niet meer actief

de vraag zegt het al... ik heb een 3d/4d echo gehad... en op het hoofdje is het heel donker, precies op de plek waar je hoofdhaar zit.. ook precies zo'n haargrens lijkt het wel... nou vraag ik me af of dat haartjes kunnen zijn..? weet iemand dit..? ik zal de echo foto even in mn map zetten... dan kun je het zien....

2. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik heb wel haartjes gezien op onze pretecho, maar dan in 2D. DAarop waren ze te zien als kleine witte streepjes (stekels) op het hoofdje.

Die donkere plek op het hoofdje van jouw baby lijkt me geen haar, trouwens. Dat soort vlekken zagen wij ook en dat kwam volgens de echoscopiste doordat dan het apparaat daartegen drukte of doordat het min of meer 'in de schaduw' lag oid. Ik zal onze haartjesfoto in mijn album plaatsen.

3. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Ik heb een 3D echo gehad maar alleen bij de 2D (gewone zwart-witte echo) konden ze zien dat ze haren had (bij de oren) (witte streepjes)

4. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Ik denk niet dat datgene wat jij zegt de haartjes zullen zijn.
    Maar ben ook wel benieuwd vanaf wanneer je dat kan zien..

Wij zijn allemaal eigenlijk met veeeeeel haar geboren. Dat van mij was zowiezo al een dikke 5 cm lang.. Hing al op mijn wenkbrauwen vlak na de geboorte..

5. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Nee, dat zijn geen haartjes. Het is een deel wat het echo apparaat niet kan opvangen, dus dan krijg je zwarte 'plekken'. Je zit het ook aan de onderkant bij het kinnetje op jouw foto.

Wij hebben dat ook bij de 3d echo gehad (zie album) soms lijkt het alsof een kindje een hol hoofd heeft, alsof er een heel groot gat in zit, maar dat is dus niet zo!
    Bij ons meisje zie je het aan de zijkant van het gezichtje.

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik heb 3D echo gehad met 25 weken en echoscopiste zei wel dat ze wat haartjes zag, dus kan wel.

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

hoi alleen bij 2d kunnen ze haartjes zien dan zie je witte streepjes. bij 3d kunnen ze dit niet zien. dat wat jij ziet is waarscheinlijk vaag beeld

Deel Deze Pagina