Meer meiden waarbij de borsten níet zoveel gegroeid zijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Vlindertje86, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlindertje86

Vlindertje86 Actief lid

17 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Canarische Eilanden
    Ik hoor altijd veel verhalen over drie maten groter, super pijnlijke en gespannen borsten.
    Hier iemand met een kleine a die naar een kleine b is gegaan. Geen pijnlijke gespannen borsten, wel grotere donkere tepels.
    Zijn er meer die er maar een cupje bijgekregen hebben? En is er dan een grote kans dat ze na de bevalling nog groeien als de melk toeschiet?
    Gewoon nieuwschierig...
    :D

2. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Mijn borsten groeien gelukkig ook niet tijdens mijn zwangerschappen. Vorige zwangerschap niet en nu ook niet. Ze voelen tijdens bv wel iets voller, maar daar hoefde ik geen anderen bh's voor aan te schaffen (gelukkig)

3. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Hier ook niet ineens mega-boobs hoor. Na vorige bevalling zijn ze door BV wel wat voller geworden, maar dat was ook weer weg toen ik stopte met de BV (En daar had best iets van mogen blijven ;) )

4. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Pfeh,

Gelukkig niet zeg! Ben 1 cupmaat gegroeid en moest wel nieuwe bh's aanschaffen, maar ze moeten echt niet nog groter worden, anders val ik om, hahaha!

5. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Tijdens mijn zwangerschap niet (had wel gemogen hoor heb bescheiden b cupje) en vorige ook niet...

Maar toen ik borstvoeding ging geven :confused: ik schrik me nog rot dat IK zulke grote boobs had als ik foto;s terug zie haha.....maar ze waren wel mooi groot :) mogen wel blijven hihi!

6. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Hier iemand die zwanger werd met een bescheiden B cupje..
    Inmiddels heb ik een volle B cup, oftewel de boobs zijn wat voller geworden, maar verder is er niks gebeurd.
    Had nog zo gehoopt op grote boobs...

7. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    w8 maar tot je borstvoeding gaat geven, dan wordt je vast rijkelijk beloond hihi

8. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Nou ik had een volle C en die neigt nu misschien nog iets meer naar D dan voorheen... maar eigenlijk scheelt het echt amper :S
    Mijn moeder was er zelfs van overtuigd dat ze kleiner waren geworden. Maar dat lijkt maar zo boven die enorme buik natuurlijk :)
    Maar inderdaad... het ziet er ook echt niet meer uit als een C/D.
    Ach ik ben tevreden en al mn oude bh's passen inderdaad nog en of ze nog gaan groeien betwijfel ik, aangezien ze nu al aardig gevuld zijn. Ik lek al behoorlijk.

9. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Nou als dat even kan haha..
    Mijn hele leven zeg ik al, wat zou ik blij zijn als ik zwanger ben, krijg ik toch nog eens grotere boobs..

En ja hoor,... bij mij natuurlijk weer niet...

Hoop dat je alsnog gelijk krijgt hahaha

10. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    oooh dat lijkt me echt heerlijk! Ik begon met cup d en heb onderhand cup f...

11. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik ben van een b naar een d gegaan ik wil ze graag houden:D.. maar t is pas de laaste weken begonnen in het begin deden ze wel pijn maar er zat echt geen beweging in

12. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Hier bijna niks gegroeid. Had eerst 95D en nu pas ik die nogsteeds. Ze zijn hoogstends een halve cup groter ,echt meer niet.

13. wishfullthought

10 jun 2008
    32
    0
    6
    Vrouw
    Hier ook niet gegroeid! heb wel een borstlift gehad dus denk dat het daarmee te maken heeft, waarschijnlijk kan ik ook geen borstvoeding geven dus misschien dat ze daarom niet gegroeid zijn.

Liefs Lien

14. Bumba2009

Bumba2009 Actief lid

6 dec 2008
    103
    0
    0
    Nou bij mij zijn ze gegroeid van 80B naar 85D op 4,5 maand tijd!

15. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Hier ook niet. Nog steeds pas ik in cup B75.
    Ze voelen en ogen wel wat voller, maar dat valt alleen mij en mijn partner op :)
    Ik pas mijn BH's gelukkig nog.

Heb ook geen zin in al TE grote borsten. Dan kan er alleen maar meer gaan hangen na de bevalling, volgens mij.

En ben hartstikke tevreden over mijn borsten zoals ze nu zijn.

Zo zullen ze vast nog wat groeien op het moment dat er melk geproduceerd gaat worden, maar dat zie ik dan wel.
    Dat hoeft namelijk niet altijd, mijn zus had bijna geen verandering in cupmaat.

16. Suuz750

Suuz750 Actief lid

4 dec 2008
    419
    0
    0
    Ik had voor mijn zwangerschap 75C. Tijdens mijn zwangerschap werd dit 80D. Ik hield er veel vocht vast, vandaar die 80.

Twee weken geleden ben ik bevallen. Na de stuwing ben ik naar de lingerie zaak gegaan voor nieuwe bh's. Ik heb nu maat 75E...

Dus dat je borsten tijdens je zwangerschap niet veel groeien zegt niks. Overigens verdween mijn D cup in het niets bij mijn buik.

17. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Hoi,

Ik had voor het zwanger zijn een bescheiden B cup en die is nu wat voller geworden. Pas nog steeds alle Bh`s. Na mijn vorige zwschap waren ze toen de stuwing weer over is weer terug in proportie. Zijn gelukkig wel stevig gebleven en geen theezakjes geworden;)

18. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

de mijne zijn ook niet gigantisch gegroeid hoor.. ik ben van b naar c gegaan. moet wel andere bhs kopen want soms floept mn tepel er zomaar uit hihihih sorry

maar als ik ernaar kijk mogen ze van mij ook nog wel een cupmaatje groter.

19. Vlindertje86

Vlindertje86 Actief lid

17 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Canarische Eilanden
    :D Leuk om zo te lezen hoe dat anderen vergaat met de voorgevel ;)
    Ik heb wel andere bh´s moeten kopen en mijn partner zegt ook wel dat ze absolut groter en voller zijn, maar mij valt dat gewoon niet zo op. Komt misschien ook omdat je ze élke dag meemaakt. Dan merkt je niet dat ze veranderen...
    Ik vind het verder ook prima hoor, denk dat als ik echt drie cups zou groeien, er achteraf niet veel meer zou overblijven van mijn borsten na de bevalling. En hopelijk krijg ik zo ook geen striea, maar dat weet je maar nooit. Zat verhalen gelezen dat het in de laatste weken toch in ene kwam..

Deel Deze Pagina